Το πρώτο μου unboxing βίντεο!

by 9:45:00 μ.μ. 0 αγκάθια
 Από το 2001 που πήρα τον πρώτο μου iMac, δεν κατάφερα να επιστρέψω στα "παράθυρα".Πριν από 3 χρόνια σχεδόν ο Μακούλης μου "μας άφησε νωρίς" λόγω μιας διακοπής ρεύματος από έναν κεραυνό που έπεσε.Έτσι έμεινα χωρίς υπολογιστή όλο αυτόν τον καιρό.Και είναι κι αυτός ένας βασικός λόγος που χάθηκα από τα μπλογκολημέρια μας!

Όλα αυτά όμως μέχρι τον Ιούνιο που μας πέρασε και ανέλπιστα κατάφερα να αποκτήσω και πάλι τον Μακ που αγάπησα και θα αγαπώ για μια ζωή!!!Επειδή λοιπόν η αναμονή ήταν μεγάλη κι η χαρά μου ακόμα μεγαλύτερη, θέλησα να την μοιραστώ και μαζί σας.Έτσι, έφτιαξα με αγάπη και μεράκι, το πρώτο μου unboxing βίντεο για να πάρετε μια ιδέα!!!


ΥΣ.Η Πάστα Φλώρα και η Βανίλια είναι τα κοριτσάκια μου που θα σας μιλήσω σε νέα ανάρτηση!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...