Ά-tv!

by 11:13:00 μ.μ. 0 αγκάθια



6 μήνες περίπου άτιβη.Ναι,ναι καλά διαβάζετε.Α Τ Ι Β Η ...Δηλαδή, χωρίς τηλεόραση.Ήθελα κάτι να κόψω.Μαλλιά, όχι ακόμα, τσιγάρο δεν καπνίζω, ποτό δεν πίνω, σοκολάτα μόνο πεθαμένη (χτυπάτε καλέ ξύλο), οπότε τί μου έμεινε;Η παλιοτιβή!

Από πέρσυ με το δημοψήφισμα άρχισα να μετράω αντίστροφα για το κλείσιμο της τηλεόρασης μία και καλή, αλλά δεν το αποφάσιζα.Όπως και να έχει, είναι μια συντροφιά και υπήρχαν και 2-3 πράγματα που έβλεπα και με διασκέδαζαν.Τελικά, αφορμή στάθηκε ένα μεσημεροαπογευματάκι η Τατιάνα και ο Τράγκας που παραδέχτηκαν πως τα κανάλια τόσα χρόνια εξυπηρετούν πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα και γενικώς τα χαρακτήρισαν ως κανάλια της διαπλοκής και δεν άνοιξε ρουθούνι.Πέρασε και δεν ακούμπησε.Δαιμονίστηκα!Σηκώθηκα, τράβηξα το καλώδιο του αποκωδικοποιητή, έβγαλα και την κεραία και είπα ΤΕΛΟΣ!!!



Η εμπειρία της αποτοξίνωσης τώρα.Κακό πράγμα η συνήθεια.Το χεράκι όλο στο τηλεκοντρόλ πήγαινε το άτιμο.Και το μάτι στο ρολόι που πλέον οι αριθμοί δεν μεταφράζονταν σε εκπομπές και εικόνες, αλλά σε κανονικά νούμερα που μετρούν το χρόνο.Όλο αυτό το πράγμα, μου πήρε 5 μέρες περίπου για να το ξεχάσω μια και καλή.Ούτε καν βδομάδα.Κι ένιωσα, πραγματικά ελεύθερη.Γιατί, όσο "νιονιό" κι αν έχεις και μπορείς να φιλτράρεις τί ακούς και βλέπεις ή νομίζεις ότι μπορείς, δεν γίνεται να μην σε επηρεάσουν τα γεγονότα.Μια άσχημη είδηση, είναι μια άσχημη είδηση που στην αρχή ίσως και να μην της δώσεις ιδιαίτερη σημασία, έχει σφηνώσει όμως μέσα σου και τριγυρνάει στο μυαλουδάκι σου, ακόμα κι όταν κοιμάσαι!



Μοναδική εμπειρία πάντως το να ξεφορτώνεσαι ότι σε ενοχλεί.Κι εγώ την τηλεόραση την έκοψα μαχαίρι.Θα μου πεις τώρα, υπάρχει και το ίντερνετ κι εκεί μπορείς να δεις όση τηλεόραση θες!Κι όμως, δεν κάθησα ούτε λεπτό να δω από καμία εκπομπή που εκπέμπει στην ελληνική τηλεόραση.Και δεν είναι από αντίδραση.Είναι καθαρά από έλλειψη ενδιαφέροντος και καθαρής απαξίωσης!!!Πολλές φορές έπιανα τον εαυτό μου, όχι να λυπάται από τον χαμό γύρω μου, αλλά απλά να κοιτάω αδιάφορα και να μη νιώθω τίποτα.Αυτή την αποχαύνωση κέρδισα με τόσα χρόνια τηλεόρασης!Κι είπα φτάνει.ΤΕΡΜΑ!

 Αυτό που παρατήρησα επίσης, είναι ότι ηρέμησα πολύ μέσα μου.Βέβαια, έχω χάσει πολλά εδώ και 6 μήνες κι από τα παγκόσμια δρώμενα, άλλα σημαντικά, άλλα όχι και τόσο.Προσπαθώ να ενημερώνομαι μέσω ίντερνετ και να φιλτράρω όσα διαβάζω, αλλά μέχρι εκεί.Αυτήν την περίοδο της ζωής μου, προέχει το "μέσα" μου κι αυτό θα προφυλάξω!Θα σας συνιστούσα να κάνατε κι εσείς το ίδιο.Με όποιο τρόπο νομίζετε εσείς πως είναι ο καλύτερος.Εγώ πάντως, έτσι απλά ξεκίνησα κλείνοντας το χαζοκούτι!




elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...