Ευχή καλοκαιρινή...

by 12:38:00 π.μ. 4 αγκάθια


-Πάμε παραλία;
-Για βραδινό μπάνιο;
-Για να τραγουδήσουμε.
-Δεν ξέρω να τραγουδάω, θα μου μάθεις;
-Θα σου μάθω να τραγουδάς με την καρδιά.
-Πώς γίνεται αυτό;Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ μου.
-Είναι τόσο απλό...Έλα, ακολούθησε τα βήματά μου.Δεν έχει πολύ φως, μας ξέχασε και το φεγγάρι απόψε.Πρόσεχε μη μου χτυπήσεις...
-Πήγαινε μπροστά κι εγώ ακολουθώ.
                ...................................................................

-Α, είναι πολύ όμορφα εδώ που μ' έφερες!
-Κάθησε στην άμμο.Εδώ κοντά μου να σε βλέπω.
-Πόσο απέραντος είναι ο ουρανός, όταν τον κοιτάς τη νύχτα!!!
-Άσε το βλέμμα σου ελεύθερο να ταξιδεύει και τον πρώτο ήχο που θ' ακούσεις, προσπάθησε να τον μιμηθείς!
-Ακούω τα τζιτζίκια...Τα φοβάμαι τα τζιτζίκια...
-Σσσςςς...Άκου καλύτερα.Έλα πιο κοντά.Ακούμπησε το κεφάλι σου στο στήθος μου...Πάρε μια αναπνοή...
-Παμ, παμ.....Παμ, παμ...Παμ, παμ...
-Αυτό είναι, έπιασες τον ρυθμό μου και τώρα άκου τη μελωδία που σου παίζω και τραγούδα...



elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 σχόλια:

  1. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω λογω στρατου.Δεν ξεχνώ ομως ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/8/13, 10:04 π.μ.

    Γεια σου σκαντζόχοιρε!

    Χαθήκαμε!

    Ευρισκόμουν εκτός Αττικής για μερικές εβδομάδες κι ενώ είχα το νεοαποκτηθέν tablet μου μαζί, δεν αξιώθηκα να συνδεθώ εις το διαδίκτυον αφού η ενασχόλησή μου με τη φύση με είχε απορροφήσει πλήρως.

    Από κάποιο χρονικό σημείο και ύστερα όμως άρχισε να μου λείπει αφάνταστα η γεννέτηρά μου, ώσπου στα τελευταία ένας σκοπός αναπαραγόταν συνέχεια στο μυαλό μου: "Αθήνα και πάλι Αθήνααααααα....." :-)

    Και να 'μαι λοιπόν πίσω στο σπίτι!

    Τα έμαθες; Νέο cd οι ENTHEOGENIC.
    Και το όνομα αυτού: "ANTHROPOMORPHIC". Ω Θεέ... πάλλονται τα τσάκρας μου! :-P Υπέροχα ψυχεδελικά μουσικά τοπία και σε αυτό τους το cd όπως και σε όλα τους άλλωστε!

    Ραντεβού στο messenger για περαιτέρω νέα.

    Φιλικούς κι εγκάρδιους χαιρετισμούς,

    Γιώργος (ή "GHS-Madiam" για το "χαρέμι") :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/8/13, 11:45 π.μ.

    Κι επειδή αγαπώ τη γλώσσα, κάνω μια διόρθωση για το προηγούμενο σχόλιό μου: Γεννέτηρα = Γενέτειρα

    :-)

    Τουλάχιστον έτσι λέει η μηχανή αναζήτησης, γιατί όταν τα έλεγε η δασκάλα στο σχολείο το μυαλό ήταν στα σφριγηλά οπίσθια της... εμπρόσθιας συμμαθήτριας! :-P

    "Γηράσκω αεί διδασκόμενος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετά το πρώτο εγκεφαλικό που έπαθα μόλις σε είδα στο μπλογοσπιτάκι μου, ήρθε το δεύτερο με το τάμπλετ!Πες μου ότι δεν είναι ipad!!!!Γιατί, αν είναι, είσαι πολύ κωλόπαιδο ρε "Κυριάκο"!χαχαχα!!!Ξέρεις την αδυναμία μου!Ελπίζω να σε πετύχω στο μσν, γιατί μαύρη πέτρα έριξες και καλά έκανες, γιατί κι εγώ σε παρόμοια φάση ήμουν!Μη χαθείς...Από βδομάδα ή και το ΣουΚου θα τα πούμε...Αααα και μην ακούσεις τον δίσκο μόνος σου!Μαζί θα τον ακούσουμε, κανόνισε! :-)

    Πολλά φιλιά και φαντάσου ότι βάζω και την γουρουνίτσα που κάνει χαρούλες! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...