It's been a hard day's night (Διασκευή #25)

by 1:30:00 π.μ. 6 αγκάθια

Να ξεκαθαρίσω από την αρχή πως δεν ήμουν ποτέ ιδιαίτερη φαν των Σκαθαριών.Όχι όπως η μαμά μου δηλαδή που με αυτούς μεγάλωσε και αγαπούσε τον Paul!Μου αρέσουν μερικά τραγούδια τους, αλλά μέχρι εκεί.Εγώ αγαπάω τους Doors!Τα έχουμε ξαναπεί αυτά και φυσικά τους Porcupine Tree που καιρό έχω να τους αναφέρω και νομίζω πως ξεχνιόμαστε!

Επίσης να ξαναπώ για όσους πρόσφατα μπήκαν στο δασάκι μου, ότι τις Πέμπτες οι διασκευές που διαλέγω είναι αυτές που ΜΟΥ αρέσουν και ίσως και λίγο περισσότερο από το αυθεντικό κομμάτι.Όπως έγινε και σήμερα που εντελώς τυχαία ήρθε ουρανοκατέβατη ένα βράδυ που φυσούσε.

1964 η χρονιά που γράφτηκε από τους Τζον και Πολ (τα επίθετα είναι περιττά νομίζω) και βρισκόταν στο σάουντρακ της ομώνυμης ταινίας τους.Όταν κυκλοφόρησε χωριστά και ως σινγκλ, έφτασε στην κορυφή των τσαρτς της Αγγλίας και της Αμερικής κάτι που έγινε για πρώτη φορά στην ιστορία της μουσικής.Στην Αμερική δεν τους είχαν και ιδιαίτερη εκτίμηση στην αρχή!Μετά σάρωσαν τα πάντα!


Εμπνευστής του τίτλου ήταν ο Ρίγκο (ο ντράμερ της παρέας).Ήταν σε μια δουλειά όλη μέρα και δεν είχε καταλάβει ότι νύχτωσε.Οπότε, λέει σε κάποια φάση "ήταν πολύ σκληρή μέρα" και κοιτώντας έξω το σκοτάδι, πρόσθεσε "...τη νύχτα".Έτσι βγήκε ο τίτλος "Ήταν μια δύσκολη μέρα τη νύχτα"!

Άλλη μια εκτέλεση που βρήκα, είναι και αυτή της Katja Ebstein, η οποία το μετέφερε σε πιο χαλαρούς ρυθμούς από το κανονικό.Δεν την ξέρω την κυρία και δεν ενδιαφέρθηκα και να τη μάθω.Έτσι κι έτσι  μου φάνηκε.


Κορυφαία στιγμή του κομματιού μέσα στο χρόνο είναι η διασκευή που έκανε ο μέγιστος και λατρεμένος Peter Sellers, ο οποίος το απήγγειλε όπως ο Laurence Olivier, ως Ριχάρδος ο 3ος για μια εκπομπή της καναδέζικης τηλεόρασης.


Και πέρασαν τα χρόνια και φτάσαμε στο σήμερα, όπου ο συνδυασμός του επιθεωρητή Κλουζό και η ηλεκτρονική μουσική στα χέρια του δικού μας dj Nikola Gale, έγινε ένα υπέροχο ταξιδιάρικο κομμάτι.Στα υπέροχα φωνητικά  η Ρένα Ρασούλη.Ελπίζω να σας αρέσει, γιατί εγώ το αγάπησα...


It's been a hard day's night, and I've been working like a dog
It's been a hard day's night, I should be sleeping like a log
But when I get home to you I find the things that you do
Will make me feel alright
You know I work all day to get you money to buy you things
And it's worth it just to hear you say you're going to give me everything
So why on earth should I moan, 'cause when I get you alone
You know I feel ok

When I'm home everything seems to be right
When I'm home feeling you holding me tight, tight

Owww!
So why on earth should I moan, 'cause when I get you alone
You know I feel ok

You know I feel alright
You know I feel alright
 

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/3/12, 8:19 π.μ.

    Πορκουπινάκι μου,

    Μου άρεσαν όλες οι εκτελέσεις για διαφορετικούς λόγους !!

    Την κλασσική με τους Beatles δεν τη συζητώ. Και εγώ το τραγούδαγα.

    Η Katja Ebstein ναι μεν τραγούδησε μία εκτέλεση που δεν μου άρεσε καθόλου σαν μουσική, αλλά... φωνάρα ! Δεν την ήξερα !

    Ο Αξέχαστος Peter Sellers όλα τα λεφτά.

    Ο Nicolas Gale έκανε πολύ καλή δουλειά (και το λέω εγώ που δεν τρελαίνομαι για ηλεκτρική κιθάρα). Μαζί του η Ρένα Ρασούλη (ούτε αυτή την ήξερα)... σουπερ φωνάρα !

    Καλή δουλειά έκανες πάλι ! Πολύ καλή !!
    (αν και ξέχασες την δικιά μου εκτέλεση ! Να με ακούς και να αλλάζεις χωροχρονικό συνεχές ! χαχαχα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα!!!Θα μου το τραγουδήσεις να διώξω τις κατσαρίδες από το σπίτι;

    Μου έκανε εντύπωση που σου άρεσε το ηλεκτρονικό!Όταν το έβαλα, εσένα σκέφτηκα και τί θα άκουγα πάλι!!!Χαίρομαι που με διέψευσες!

    Σμουουουουουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα.
    σημερα για πρωινο, πριν τον καφε, ηπια σοδα, σου λεει κατι;;
    ετσι για να ξορκισω τη χθεσινη μας κουβεντα κι επειδη ο ηλιος δε βγηκε ακομα,αλλα πρεπει να βγει ΤΩΡΑ μεσα μου,πρεπει να μοιραστω αυτο το τραγουδι.νομιζω σου παει.
    http://www.youtube.com/watch?v=T2SRwkELWsM&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχα!!!Εγώ πάλι Σοφάκι μου κοιμήθηκα νωρίς σχετικά σαν πουλάκι.Έφαγα και την ΙΟΝ μου, όταν πήγα σπίτι!Αγαπάμε Τάνια και το τραγουδάκι τέλειο!Ό,τι πρέπει για ξύπνημα...

    Φιλάκια και άλλο κακό να μη σε βρει!!!χαχαχαχαχα!!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εψαχνα σαν μαΝΙΑΚΗ τη τελευταια εκτελεση σε υπερευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρακαλώ!Πολύ χαίρομαι που σε βοήθησα τυχαία! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...