Ένα όνειρο χειμερινής νυκτός!

by 3:54:00 π.μ. 16 αγκάθια

Καλωσήρθατε στον φανταστικό μου κόσμο!Είπα να μείνω για λίγο εδώ που είναι όλα τόσο όμορφα και γαλήνια.Ακούω μόνο όσα θέλω να ακούσω και βλέπω μόνο ό,τι θέλω να δω.

Μην χτυπάτε την πόρτα.Δεν θα ανοίξει κανείς.Φτιάξ'τε τη δική σας και μπείτε μέσα.Αυτή μου ανήκει σχεδόν δικαιωματικά.Έβαλα πολλή φαντασία για να την συναρμολογήσω.Κάθε πινελιά και μια σκέψη.Πάντα θετική.Αυτές μου έμειναν μόνο εδώ μέσα.Οι μπογιές μαγικές.Αγγίζουν τον καμβά και ό,τι βάφουν, γίνεται αληθινό.Σαν παιδικό παραμύθι!

Λίγο πιο πέρα έχω βάλει μια κούνια.Κάθησα σήμερα κι ένιωσα ένα χέρι να με σπρώχνει και να με στέλνει ψηλά.Ζωντανά χαμόγελα έβγαιναν αβίαστα από το πρόσωπό μου.Να σημειώσω να τα θυμάμαι.Μπορεί να αργήσουν να ξαναβγούν.

Ύστερα ξάπλωσα στο καταπράσσινο γρασίδι που φύτεψα με τα χέρια μόνη μου.Μύρισα την πρασσινάδα, το χώμα και κοίταζα τον ουρανό.Έφτιαξα ζωάκια με τα σύννεφα και με τα δάχτυλά μου κόντρα στον ήλιο.Το αεράκι, μου ΄φερνε ένα τσουλουφάκι στα μάγουλα και χαϊδεύοντάς με, νανουρίστηκα και κοιμήθηκα!

Μη με ξυπνάτε.Αφήστε με λίγο να χαλαρώσω στον κήπο μου!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

16 σχόλια:

  1. Ανώνυμος6/3/12, 8:30 π.μ.

    Εκπληκτικό το σπιτάκι σου ! Πολύ μου άρεσε ! Όποτε θες, να κλείνεσαι να χαλαρώνεις !

    Όλι έχουμε τέτοια σπίτια πορκουπινάκι ! Είτε μοιάζουν με σπίτια είτε όχι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μείνω για λίγο εδώ.Ελπίζω να μη σε πειράζει...Δεν μου αρέσει το έξω αυτό τον καιρό.Προτιμώ το φανταστικό μου σπιτάκι που με γαληνεύει.Μπες κι εσύ στο δικό σου, θα νιώσεις καλύτερα κι ας κρατήσει λίγο!

      :-)

      Διαγραφή
  2. Εκπληκτικός ο μαγικός κήπος σου σκατζοχοιράκι... μοιάζει με τον δικό μου και είναι τυχερός όποιος καταφέρνει να δημιουργήσει το ονειρό του και να μπορεί να κλείνεται εκεί, να παίρνει δύναμη και να βγαίνει ανανεωμένος, έτοιμος να αντιμετωπίσει έναν κόσμο μέσα στον παραλογισμό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να καταφέρω να βγωΔεν είναι εύκολο να αποχωριστείς έναν παράδεισο, ειδικά όταν ξέρεις από πριν τις συνέπειες!

      Να απολαμβάνεις κι εσύ κάθεσ στιγμή στον δικό σου κήπο!

      :-)

      Διαγραφή
  3. Αν δεν ειχαμε και τον φανταστικο μας κοσμο ο καθ ενας...Θα μας ειχανε χωμενους πολυ βαθεια σε...Πραγματικα τρελλαδικα...!!
    Και ο δικος σου ειναι τελειος...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχαίρη μου,
      το θέμα είναι να μην μένουμε και πολύ όμως στους φανταστικούς μας κήπους, γιατί θα συνηθίσουμε και η τρέλλα όντως έχει μικρή απόσταση από τη λογική! :-)

      Διαγραφή
  4. Το είδα απο εχθές και το ζήλεψα. καλά, πάω να κάνω το δικό μου. Αλλά άσε με να κοιτώ την φωτό...
    μάκια στ' αγκαθάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως ο δικός σου θα είναι πολύ καλύτερος!!!

      Έχεις μια γλύκα εσύ!!!Κερασιές να βάλεις μπόλικες να έρχομαι να μαζεύω!

      Σμουτς!

      Διαγραφή
  5. Σκάτζο άσε τα λιβάδια και τις γλυκουλινούλικες πόρτες κι άρχισε να ανυπομονείς γιατί τον Οκτώβρη τιιιιι έρχεται ?
    Πάτα εδώ για να μάθεις
    αν δεν το άκουσες ήδη φυσικά :P
    Καλημερούδια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε βρε τέρας να τελειώσω το τελευταίο.Μη μου ανάβεις φωτιές!

      Είπα κι εγώ!Αμερικάνους δεν θα δούμε στο παιχνίδι; :-))))

      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος6/3/12, 3:51 μ.μ.

    υπέροχο, ονειρικό

    είναι ανεκτίμητη η θετική ενέργεια που έχει

    αυτή σου η ανάρτηση

    ένα μεγάλο ευχαριστώ από μένα που συνοδεύεται και με μια μουσική ταιριαστή με την ομορφιά που μοιράζεσαι μαζί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έδωσα λίγη θετική ενέργεια Σιλένα μου!

      Για σας είναι η περισσότερη...Εγώ θα την βρω την άκρη!Λατρεύω Ρεμπούτσικα και βαλσάκι!Μαγικό κομμάτι!Σ' ευχαριστώ!

      :-)

      Διαγραφή
  7. Έχω πάντα μια μονομανία. Προσπαθώ να φανταστώ τι είναι εκείνο που ενέπνευσε κάποιον να γράψει κάτι. Ειλικρινά τούτο σου το όνειρο με γοήτευσε και πασχίζω να βρω πως γεννήθηκε. Αλλά καλύτερα να μείνω με την απορία γιατί αλλιώς μπορεί να χαθεί υπέροχη γοητεία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Χριστόφορε,
      καλύτερα να μη σου πω!Νομίζω όμως πως έχεις πιάσει ακριβώς το νόημα!!!

      :-)

      Διαγραφή
  8. Ομοιοπαθής, κι εγώ κάτι τέτοιο έχω φτιάξει τελευταία. Καλή διαμονή στον ονειρόκοσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφο σπιτάκι σκατζοχοιράκι....
    καλημέρες και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...