Tomorrow never knows (Διασκευή #17)

by 3:15:00 π.μ. 6 αγκάθια

Πώς περνάνε οι βδομάδες!Άλλη μια Πέμπτη ξημέρωσε και έτοιμη η διασκευούλα και αυτής της εβδομάδας!Αρχίζω να στερεύω από ιδέες σιγά, σιγά κι ας είναι χιλιάδες εκεί έξω τα τραγούδια!Σήμερα είπα να ασχοληθώ με τους Beatles.Έχω ξαναπεί πως ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερη φαν τους.Μεγαλώνοντας όμως, χαίρομαι να ανακαλύπτω και να ακούω με άλλο αυτί, κάποια τραγούδια τους που παλιότερα δεν μου έκαναν κάποια εντύπωση.Ένα από αυτά είναι και το "Tomorrow never knows" που θυμήθηκα αυτές τις δύσκολες μέρες...


Βρίσκεται στο άλμπουμ "Revolver" του 1966 και αν και είναι το τελευταίο κομμάτι του δίσκου, ηχογραφήθηκε πρώτο.Δημιουργοί του ο Lennon και ο McCartney.Οι στίχοι πάρθηκαν από ένα βιβλίο που είχε αγοράσει ο Λένον που περιείχε οδηγίες για την ψυχεδελική εμπειρία, τις οποίες εκτέλεσε κατά γράμμα (:-)) και κατέληξε με το συγκεκριμένο κομμάτι!!!

Από εκεί και πέρα, το κομμάτι ταξίδεψε μέσα στο χρόνο και χιλιοτραγουδήθηκε από μεγάλα ονόματα των διαφόρων δεκαετιών που ακολούθησαν!Μερικά από αυτά είναι και τα παρακάτω...Όπως πάντα, διαλέγετε το αγαπημένο σας...












Εγώ θα διαλέξω τη διασκευή που υπάρχει στο ost της ταινίας "Sucker Punch".Ίσως γιατί μου άρεσε η ταινία και το έχω συνδυάσει πολύ με τη σκηνή που ακούγεται.Γούστα είναι αυτά εξάλλου! :-)


Turn off your mind relax and float down stream
It is not dying, it is not dying

Lay down all thoughts, surrender to the void,
It is shining, it is shining.

Yet you may see the meaning of within
It is being, it is being

Love is all and love is everyone
It is knowing, it is knowing

And ignorance and hate mourn the dead
It is believing, it is believing

But listen to the colour of your dreams
It is not leaving, it is not leaving

So play the game "Existence" to the end
Of the beginning, of the beginning

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 σχόλια:

  1. Παλιοσκατζόχοιρε 99.9% θα είμαι Αθήνα για Arch Enemy , μην με κάνεις να ανέβω ΚΑΙ Θεσσαλονίκη και να σε ταρακουνήσω για να πάρεις τα πάνω σου .....
    Φιλί και καληνύχτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επεστρεψες στα συνηθη σου ....

    Το κομματι δε το εχω πολυακουσει ,οποτε δεν εχω ξεκαθαρη αποψη.
    Οι διασκευες που εχουν γινει εχουν η καθεμια χωριστα το ενδιαφερον της και θελουν παραπανω απο μια ακροασεις για να πεις αν σου αρεσουν ή οχι...θα το κανω οταν επιστρεψω ,αν και με την πρωτη κρατησα αυτο απο την ταινια για το ιδιο μαλλον λογο με σενα!

    Την καλημερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου άρεσαν τα κομμάτια που έβαλες σκατζοχοιράκι....καλημέρες
    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεγάλο κομμάτι, απίστευτα "ταξίδια" με αυτό. Ίσως ένα από τα 5 εθνικούς ύμνους εμβλήματα της ψυχεδελικής μουσικής...

    Θα προσθέσω δυο από τις κορυφαίες διασκευές του:

    a. MAGIC MUSHROOM BAND http://goo.gl/MlMAE (όταν οι BEATLES συναντούν τους HAWKWIND)

    b. VIBRAVOID http://goo.gl/j8ZbZ (δυστυχώς ο Γιουτιούμπης δεν το έχει από τη σπάνια studio εκτέλεση και στο στέλνω από live).

    ΥΓ. Danielle Dax, ε;;;; Τί μου θύμισες!!! Έχω ρίξει ...υγρά όνειρα γι αυτή τη γυναίκα ως έφηβος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω είναι από τις περιπτώσεις που ισχύει το κλισέ, πως το πρωτότυπο είναι το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από τα καλύτερα κομμάτια των Beatles, που επηρέασαν πααρα πολύ κόσμο, από τα ψυχεδελικά 60’s μέχρι το big beat των 90’s.
    Ας μην ξεχνάμε ότι οι Chemical Bros πίνουν νερό στο όνομά τους στο ‘Let Forever Be’. Ωραία επιλογή… ίσως το εξυπνότερο beat στη ποπ μουσική εκείνη την δεκαετία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...