Πίσω από την κουρτίνα!

by 5:20:00 μ.μ. 11 αγκάθια


Στέκομαι πίσω από την κουρτίνα κρυμμένη.
Ακούω τις κινήσεις σου κι ας μη σε βλέπω.
Κάτι πληκτρολόγησες στον υπολογιστή.
Μίλησες στο τηλέφωνο...Γέλασες...Ξάπλωσες!

Είμαι εδώ κι ας μη με βλέπεις.
Φαντάσου με πίσω από την κουρτίνα.
Δεν σου κλέβω τις στιγμές, τις μοιράζομαι μαζί σου.
Παρανοϊκό;Ευαίσθητο;Ποιός κρίνει;

Μια χάρη μόνο.Μην τραβήξεις ακόμα την κουρτίνα.
Άσε με λίγο ακόμα να σε παρατηρώ.
Να σε νιώθω μόνο.Είσαι πιο ελεύθερος έτσι.
Κι εγώ σε νιώθω πιο δικό μου.

Εξάλλου, δεν θα μείνω για πολύ.
Την Άνοιξη θ' ανοίξεις το παράθυρο
και θα το "σκάσω"...

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

11 σχόλια:

  1. "Δεν σου κλέβω τις στιγμές, τις μοιράζομαι μαζί σου."
    αυτό μου άρεσε πολύ...
    καλό απόγευμα σκατζοχοιράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να μοιράζεσαι, είναι τόσο όμορφο!!!

      Καλή συνέχεια Χριστίνα!

      :-)

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος30/1/12, 5:54 μ.μ.

    Καλά είσαι μπανιστιρτζού του κερατά !!
    Χαχαχα
    Κι άνοιξε καλέ το σπίτι, μέχρι την άνοιξη κλειστό θα μείνει ;
    Θα μυρίζει κλεισούρα !

    Χωρίς Πλάκα :

    Μου άρεσε ! Με ξάφνιασες ευχάριστα Πορκουπινάκι μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο που είσαι εδώ μου αρκεί!!!Κι ας μη σου είχε αρέσει!

      :-)

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος30/1/12, 10:10 μ.μ.

    Σκίουρε, που χάθηκες εσύ; Κουβαλάς βελανίδια; :) Ωραίο κείμενο, εξαίσιο κομμάτι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τόσο καιρό έλειψα κι από σκαντζόχοιρος έγινα σκίουρος; :-)))

    Χωμένη και χαμένη στην ασφάλεια του δάσους μου!

    Ελπίζω να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος30/1/12, 11:57 μ.μ.

    ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΔΥΟ ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε σαχλαμάρα!!!

      Όταν θα σου χτυπήσω σε λίγο το θυροτηλέφωνο να σε ξυπνήσω για να κοιμηθούμε αγκαλίτσα, θα σου πω εγώ!!!

      Διαγραφή
  6. Eεεεεεεε! Καλά είσαι μικρέ σκαντζόχοιράκο; Σ' έχασα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είμαι!!!Προσπαθώ δηλαδή, όπως όλοι μας!Επειδή δεν σχολιάζω, μη νομίζεις πως δεν έρχομαι στα μέρη σου!

      :-)

      Διαγραφή
  7. Μήπως να μου δάνειζες την κουρτίνα;;
    Έτσι όταν λείπει ο καπετάνιος να τον παρακολουθώ...εεεε να το παρατηρώ εννοώ....χεχεχε

    Τα φιλιά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...