Κυριακή στο δάσος!

by 4:44:00 μ.μ. 15 αγκάθια

Όμορφη Κυριακή σήμερα και τί θα λέγατε για μια βόλτα στο δάσος;Το καλό με τις Κυριακές είναι ότι όλοι οι φίλοι μου είναι στις φωλιές τους και μαζευόμαστε συχνά-πυκνά για τραπεζώματα.Μοσχομυρίζουν όλες οι γειτονιές!


Σήμερα έρχονται και οι άνθρωποι στο δάσος για να περπατήσουν και να απολαύσουν τη φύση.Μου αρέσει να τους παρατηρώ.Συνήθως βλέπω ζευγάρια να περπατάνε το χειμώνα και κάποιους μοναχικούς να φωτογραφίζουν με τις ώρες.Προσπαθούν να κλέψουν σε μια στιγμή όλη τη μαγεία που κρύβει η φύση.Δεν ξέρουν ότι αυτό δε γίνεται;Δεν φυλακίζεται η ομορφιά, ούτε η ηρεμία και η γαλήνη...Καλή η προσπάθεια, μα μάταιος κόπος!


Ηλιόλουστη μέρα και σήμερα, αλλά εγώ θέλω τη βροχούλα μου!Αυτήν που άκουγα το χάραμα πάνω στο τζάμι και με νανούριζε.Υπάρχει πιο όμορφη μουσική;Εντάξει, γεμίζουν λάσπες οι πατούσες και δεν μου αρέσει να λερώνομαι, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα δικά μας! :-)


Πώπω φασαρία που ακούγεται απο έξω!!!Εδώ βρήκε να κάνει πικ-νικ αυτή η παρέα!!!Μου χάλασαν την ησυχία μου, αλλά τους καταλαβαίνω...Κυριακή σήμερα και το έχουν ανάγκη!Εγώ χαίρομαι το δασάκι μου κάθε μέρα.Ας μη γκρινιάξω κι ας τους αφήσω να το απολαύσουν....Πάω να μαζέψω μανιτάρια!!! :-)


ΥΓ.Δεν έχει τραγουδάκι σήμερα!Τραγουδάει το δασάκι μου...

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

15 σχόλια:

  1. Θελω και εγω ενα τετοιο δασος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-)

      Τώρα νύχτωσε...Έλα την άλλη Κυριακή!Εδώ θα είμαστε!

      Διαγραφή
  2. το θεμα ειναι οτι εμεις δεν εχουμε δασος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε!Άνοιξε τα στραβά σου και θα το δεις!

      :-)

      Διαγραφή
    2. καλα καλα...θα ερθω πανω να παω στο δικο σας

      Διαγραφή
    3. Ενημέρωσε νωρίς να στρώσουμε χαλιά και να προετοιμαστεί και η μπάντα του Δήμου!χιχιχι!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος22/1/12, 10:27 μ.μ.

    Αυτες ειναι οι πιο ομορφες εξορμήσεις και ήρεμες μαζι!
    Γαληνευεις και ταξιδευεις!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν το δασάκι δεν έχει!!!Με την πρώτη ευκαιρία να κάνεις όσες βόλτες μπορείς!

      :-)

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος22/1/12, 10:50 μ.μ.

    Εντελώς παραμυθένιες φωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσε μας μωρέ, ρώτα κ εμάς που ζούμε στο δάσος και έχουμε βαρεθεί να ακούμε τους σκίουρους να κάνουν σεξ κάθε βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε!Να σε λυπηθούμε κιόλας!!!Βρε άντε από 'δω, τυχερέ..χιχιχι!!!Πήρες και κυάλια για να βλέπεις τα σκιουράκια?Ναι ξέρω...Πείραμα κι αυτό!!!

      :-)))

      Διαγραφή
  6. Αλήθεια, είναι οι φωτογραφίες αυτές από το δάσος σου; Υπέροχο!!!
    Ζηλεύω. Φαντάζομαι πόσο θα χαίρεσαι να περιφέρεσαι εκεί μέσα με τα αγκαθάκια σου να υγραίνονται στην δροσούλα των χόρτων και να μασουλάς ολόφρεσκα μανιτάρια και βρύα. Ή μήπως δε σου αρέσουν.
    Κοριτσάκι μου πραγματικά πολύ όμορφες φωτογραφίες.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Χριστόφορε!!!

      Αυτό είναι το δασάκι μου...τουλάχιστον όσο το βλέπω ακόμα και το χαίρομαι!Να έρθεις να σε πάω βόλτα και να σου γνωρίσω όλες τις ομορφιές του!

      Σε φιλώ γλυκά για την ώρα!
      :-)

      Διαγραφή
  7. καλως σε βρηκα !!! υπεροχες φωτο!!! Αγαπω να περπατω στο δασος !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...