Kiss&Kill ή απλά Kill Kiss ρεεεεε....

by 3:29:00 π.μ. 14 αγκάθια

Ένα όμορφο ΣουΚού τέλειωσε με χαμόγελο και με μια νοσταλγική διάθεση...Γυναικοπαρέα και άσχημα, δεν γίνεται (στα μέρη μου τουλάχιστον και με τις δικές μου κολλητές)...

Η φωλιά του σκαντζόχοιρου είναι ανοιχτή για φίλους.Γενικότερα μαζευόμαστε πολύ συχνά εδώ πέρα και πολλά βράδια μας έχουν βρει με γέλια στον καναπέ και επιτραπέζια παιχνίδια.Ο χειμώνας είναι για τέτοιες καταστάσεις.Ζεστούλα, φαγητό και καλή παρέα.Ειδικά ο χειμώνας της κρίσης!!!

Έτσι λοιπόν, όταν έγινε δεκτή η πρόσκληση για 2ήμερο από αγαπημένη φίλη, σήμανε την ώρα των προετοιμασιών στην σκαντζοχοιροφωλιά.Είναι ήδη στολισμένη, οπότε το βάρος έπεσε στο φαγητό!χιχιχι!!!Σουπίτσες, σπιτικό γιαούρτι, γλυκό κουταλιού της γιαγιάς και διάφορα άλλα εδέσματα και γλυκάκια, τιμήθηκαν δεόντως από όλες μας!!!Καλά, για τις πατάτες φούρνου που έκανα, δεν θα 'θελα να περιαυτολογήσω, αλλά κοντέψαμε να φάμε και το λαδόχαρτο!!! :-)))

Ονειροπόλα συνταξιδιώτισσα μου, να σου θυμίσω τις χαλάρες βολτούλες μας, τις ωραίες συζητήσεις και τις ξάπλες με απίστευτα γέλια από 4 κορίτσια που 'γιναν φίλες, έτσι απλά!Το κουβερτοχουχούλιασμα με σπιτικό ποπ-κορν και "Holiday" για το βράδυ, Robbie Williams θεός, για το ξύπνημα το πρωί και μια ζεστή αγκαλιά για ένα "εις το επανιδείν".


Είχα πει πως είναι όμορφο να συναντάς ανθρώπους, αλλά ακόμα πιο σημαντικό να συναντάς ψυχές.Δεν υπάρχει λοιπόν καλύτερος συνδυασμός από ανθρώπους με καλή ψυχή!Και χαίρομαι να τους γνωρίζω.Δεν επιτρέπω πια κανέναν μίζερο και καμιά αρνητική ενέργεια να με αναλώνει και να μου παίρνει το χαμόγελο από τα μούτρα μου...Χαίρομαι που επιβεβαίωσες απλά, όλα όσα ήξερα για σένα.Σ' ευχαριστώ για το "μοίρασμα" και για τα χαμόγελα με νόημα...

Τα λέμε, ε? :-)

Αγαπάμε Adele...Αφιερωμένα εξαιρετικά αυτά που δεν είδαμε στο live της... 2.31 κ 3.21!!! :-)



elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

14 σχόλια:

  1. να περνάς πάντα καλά σκατζοχοιράκι,καλημέρες και καλή εβδομάδα!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pada etsi iperoxa na pernate! kali evdomada!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά μου ακούγονται όλα αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκό μου σκατζοχοιράκι...Τι να πω για το υπέροχο διήμερο παρέα με εσένα και τους εξαιρετικούς ανθρώπους που έχεις δίπλα σου???
    Είχα καιρό να δω τόσο ευτυχισμένα μουτράκια...Πραγματικά σας ζήλεψα, σας θαύμασα, σας απόλαυσα...
    Τυχαία δεν βρεθήκαμε αυτό είναι το μόνο σίγουρο... (άντε να πούμε ένα ταπεινό ευχαριστώ και στον στριμένο φίλο μας που ήταν η αιτία να γνωριστούμε)...

    Πέρασα υπέροχα και το ξέρεις...Λάτρεψα μαμά σκατζοχοιρίνα και ακόμα και αν μας καταράστηκαν και δεν απόλαυσα τον Αστέρη στο έπακρον... ένα έχω να σου πω...Σύντομα και πάλι κοντά σας... :P:P:P


    Love ya all!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος12/12/11, 10:24 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτα να βλεπω και να χαιρομαι!
    Για τετοιες αναρτησεις λες ,ΟΤΙ ΑΞΙΖΕ η εμπειρια να δοκιμασεις κατι αλλο και σου μενει μια γλυκια γευση στο στομα μετα τις οποιες ξυνιλες σε εχουν κερασει.
    Και το σημαντικοτερο ξες ποιο ειναι;
    Οτι τα καλα θα επαναληφθουν ,τα υπολοιπα οχι!!!

    Την καλημερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαν να είχα καιρό να σε περιδιαβάσω και να μοιραστώ (επιτέλους!) και λίγη θετική ενέργεια...πάντα τέτοια όμορφα σου εύχομαι!
    ΑΑΦιλάκια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστίνα μου,
    όλοι να περνάμε καλά, με τις όποιες δυσκολίες που έχουμε, γιατί αυτά μένουν στο τέλος!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Leviathan

    Τώρα που εκμηδενίσαμε τις αποστάσεις, εννοείται πως έτσι θα περνάμε...


    @ΚitsosMitsos

    Και πού να μας έβλεπες κιόλας!!!χιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ονειροπόλα μου,
    δεν χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο!Κι αυτό ήταν μια μικρούλα, τόση δα ιδέα, από το τί θα επακολουθήσει!Όρεξη να έχουμε, γιατί λεφτά δεν μας χρειάζονται όπως είδες για να περάσουμε καλά!!!

    Ένα γλυκό φιλί και μια τεράστια αγκαλιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπατλεράκο μου,
    καλέ φάγαμε κανονικά με πιάτα και μαχαιροπίρουνα!Ε, όταν έχω καλεσμένους λέω να τα αξιοποιώ...χιχιχι!!!

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εβιλάκο μου,
    το ξέρω πως χαίρεσαι με τη συγκεκριμένη φάση...Μερικά πράγματα αξίζουν τον κόπο και το ρίσκο!Αρκεί να έχεις το χάρισμα να ξεχωρίζεις το σκάρτο από την ποιότητα μέσα στο χάος!

    :-)

    Θα επαναληφθεί το σκηνικό και φρόντισε να παρεις μέρος!

    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άιναφετς,
    γλυκιά μου και καλή μου μάγισσα!!!Πόσο χαίρομαι, όταν σε βλέπω στα μέρη μου...Οφείλουμε στον εαυτό μας να χαμογελάμε και να προσπαθούμε να περνάμε καλά με τα λίγα...Ερχόμαστε πιο κοντά και σίγουρα ξεχωρίζει η καλοσύνη στα δύσκολα...

    Σε φιλώ γλυκά!!!

    Καλές γιορτές σε σένα και στην οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...