Το dune κάνει καλό στην υγεία...

by 2:30:00 μ.μ. 8 αγκάθια

DUNE, μια ταινία του 1984 με σκηνοθέτη τον David Lynch και ost από TOTO...Τί να λέμε τώρα!!!Απλά την λατρεύω...Η μελάνζη, τα σκουλήκια, ο Πολ Μουαντίπ και φυσικά η θρυλική ατάκα "He who controls the spice, controls the universe"...πςςςςς!!!! :-)))

Δεν νομίζω να υπάρχει φίλος της επιστημονικής φαντασίας που να μην την έχει δει, αλλά αν υπάρχει κάποιος, ας το κάνει, για να δει εφέ και σενάριο μιας παλιάς δεκαετίας!!!


Την τρέλα που έχω με αυτή την ταινία, την ξέρει καλύτερα απ' όλους φυσικά ο αδερφός μου, ο οποίος μου έστειλε αυτή τη φωτογραφία και μου έφτιαξε τόσο πολύ τη διάθεση που σκέφτηκα να τη μοιραστώ μαζί σας (και με κάθε φαν φυσικά), έτσι για να αποχαιρετήσουμε τον Νοέμβριο με χαμόγελο...


Απαγορεύονται οι γκρίνιες, η κακιά αύρα, οι ανάποδοι άνθρωποι και γενικά η κάθε είδους αρνητικότητα...Ο επόμενος μήνας είναι ο τελευταίος του '11 κι έχω σκοπό να τον περάσω με το πιο ηλίθιο χαμόγελο που έχω, ακόμα κι αν χρειαστεί να το κολλήσω με λόγκο!!! 

Κάντε κι εσείς το ίδιο...κόλλες υπάρχουν! :-))))))))

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

8 σχόλια:

  1. Mα είναι κολλητικό απο μόνο του το χαμόγελο..


    * τι πας και ξεθάβεις... χα χ αχ α!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζουζούνα μου,
    υπονοείς ότι είμαι μεγάλη?χαχαχαχαχαχαχα!!!!Πέμπτη δημοτικού την είδα την ταινία...εντάξει?

    Έλα να κολλήσουμε η μία την άλλη χαμόγελα ρεεεεε!!!

    :-))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μυγιασμένο σκαντζοχοιρο πρώτη φορά βλέπω. καλέ δεν είπα πως είσαι μεγάλη εσύ !
    απλά αυτά τα ξεθάματα εμένα βγάζουν μεγάλη. Ημουν ήδη 25!!! χιχιχιχιχιχι

    μάκια μάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζουζούνα μου,
    όποιος έχει τη μύγα, να τη φέρει πίσω παρακαλώ...

    χαχαχαχαχχαχα!!!!

    Είναι δικιά μου!!!!

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι έχεις πει τώρα? Έχουμε πετύχει με μια φίλη την ταινία στην τηλεόραση ένα βράδυ και περνάμε και τις 2 ώρες μιλώντας στο τηλέφωνο και σχολιάζοντας την! Είναι μεγάλη αγάπη!
    --πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σου κάνω το πρώτο σχόλιο για τον δεκέμβριο!καλό μας μήνα σκατζοχοιράκι!!
    φιλάκια πολλάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστινάκι μου γλυκό,
    καλό μήνα ρεεεεεεε!!!!Αν περίμενες λίγο ακόμα θα προλάβαινες την ανάρτηση για το νέο μήνα και τη διασκευούλα μου...

    Να μου ξαναρθεις σε λιγάκι!!!

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dune και Tron, ταινίες φαντασίας άλλων εποχών!!! Τότε τα εφφέ ήταν εφφέ κάπως της πλάκας...αλλά καλά τα πήγανε...πρέπει να το κάνουν re-make αυτό...χμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...