Η Αθήνα τη νύχτα...

by 4:55:00 π.μ. 30 αγκάθια

...Αρχόντισσα μοιάζει παράμ παρά ρα ρα λα λα (δεν ξέρω τα λόγια...)!Χμμμ...περίπου δηλαδή, γιατί την είδα λίγο θολά κι ας φόραγα τους φακούς μου! :-) Κι απ' όσο θυμάμαι, μόνο νύχτα την είδα...χαχαχα!!!


Ο σκαντζόχοιρος την έκανε από το δασάκι του για λίγο.Πήρε το τσαφ τσουφ Παρασκευή πρωί και μεσημέρι βρέθηκε στον πολιτισμό.Ε, όλο χόρτο, χόρτο το βαρέθηκε.Είπε να δει και λίγο τσιμέντο και φασαρία!


Η υποδοχή ήταν η καλύτερη που μπορούσα να έχω...Με παρέλαβε μια σαρανταποδαρούσα ή σαύρα ή κάμπια (δεν θυμάμαι τα ζωύφια πάλι) και με πάρκαρε σε έναν καναπέ με την καλύτερη παρέα και μ' ένα τεράστιο μπολ ποπ κορν (σπιτικά παρακαλώ) με αλάτι που όσο λιποζάν και να έβαλα, δεν λέει να φύγει το τσούξιμο!

Λίγο αργότερα βρέθηκα αντιμέτωπη με ένα ΘΗΡΙΟ!Αλλά με μια Ονειροπόλα, ένα Μούτρο και θείο αλκοόλ, καταφέραμε να το ημερέψουμε...Μέχρι να βρεθούμε σε στοιχειωμένο σπίτι και να μεγαλώσει η συντροφιά και να γίνει και λίγο πιο πολύτιμη, αφού προστέθηκε κι ένα Χρυσό αγόρι!


Μετά από ένα πολύ αναζωογονητικό live με Γυμνά Καλώδια, η παρέα την είδε κάπως και επισκέφτηκε τον Βασιλιά του Ροκ.Ήρθε κι ένα μικρό γατάκι μαζί μας και με τα κουνέλια του κήπου συμπληρώθηκε το καρέ!Το ξημέρωμα μάς βρήκε στον ίδιο μεσημεριανό καναπέ με μεγάλη προσπάθεια να μην ξυπνήσουμε τον προσωρινό μου 3ο συγκάτοικο!!! :-)) Ευτυχώς τα καταφέραμε...

Επόμενη μέρα, επισκεφτήκαμε το χρυσόσπιτο κι αφού κανόνισα να πάρω την χρυσομαμά μαζί μου στην επιστροφή (καλέ, την έβγαλα από την τσάντα?...χαχαχα!), πήγαμε προς το επόμενο στέκι...Στην Αθήνα όμως, δεν πας όποτε θες, όπου θες!Προσωρινή αλλαγή πλάνου λοιπόν (δεν μας χάλασε καθόλου) και μετά απο πειράγματα και δεύτερη γύρα γνωριμιών με Αλεξάνδρα και Τάκη, καταλήξαμε το τρίο μπελκάντο κατά τις αργάμιση να πίνουμε τα ρακόμελα και να τρώμε ένα βουνό κρέατα με το αφεντικό.Έχουμε εμείς τον Αστέρη, έχετε εσείς τον Βασίλη!Έτσι είναι αυτά...

Η Κυριακή βρήκε κάπου το μεσημεροαπόγευμα, το χρυσόπαιδο στο πάτωμα αγκαλιά με το τζάκι και τον σκαντζόχοιρο στον καναπέ να παλεύει με το αόρατο μαξιλάρι...Λίγο πιο μετά, ανεβήκαμε στο καράβι του Σεβάχ και με μια απίστευτη παρέα κάφρων πουρομετάλλων (δεν παρεξηγούνται, είναι καλά παιδιά..χαχαχα!), καταλήξαμε να ξεσηκώνουμε το  μαγαζί με τις αγριοφωνάρες μας!Οι γνώσεις που αποκτήθηκαν, είναι ανεκτίμητες...Σπυράκο, την επόμενη φορά που θα βγούμε, μη φας γλυστρίδες...χαχαχα!!!

Λίγες ώρες έμειναν για την επιστροφή του γυρισμού, οπότε αποφασίσαμε να τις περάσουμε με κουβεντούλα και μουσική, πού αλλού?Μπροστά στο τζάκι... :-) Ο κούκος χτύπησε πέντε φορές κι ο σκαντζόχοιρος ετοίμασε τα πραγματάκια του...Και λίγο αργότερα, βρέθηκε στο μετρό να παλεύει με τους Αγίους!Δεν ήξερα ότι είναι δυο, τί να κάνουμε!!!Τα καταφέραμε μια χαρά πάντως και απόλαυσα τη διαδρομή, γιατί τα χαράματα είχε λίγο κόσμο κι ήταν ήσυχα και όμορφα.

Να 'μαι στο σταθμό Λαρίσης...Καλά, η μαύρη ήπειρος μπροστά μου, αγριεύτηκα λίγο, ψέμματα δεν θα πω.Βλέπω ένα γομάρι με παλτό και πούρο (σκέτη αρκούδα σας λέω) και πάω και κάθομαι δίπλα του.Ένιωσα μια ασφάλεια, άσχετα αν αναγκάστηκα να ακούσω ίσως και τον πιο ηλίθιο διάλογο που έκανε με τον διπλανό του.

Ήρθε το τρένο κι ανέβηκα στο βαγόνι μου.Το βαγόνι 2 στα ic να ξέρετε πως είναι κουπέ, γιατί κι εγώ τώρα το έμαθα.Μπαίνω μέσα και αράζω με έναν τύπο που κάθεται παράθυρο.Τί τέλεια να είμαστε τα δυο μας!Όχι για να του ριχτώ βρε παιδιά, αλλά έτσι πτώμα που ήμουν, 6 θέσεις για δυο άτομα, είναι άνεση όσο να πεις!

Αρχίζει να κουνιέται το τρενάκι και μπαίνει ένας τυπάκος με σκουφί και κάθεται απέναντί μου...Βρε πού τον ξέρω, πού τον ξέρω!Α, ναι καλέ...εσύ δεν είσαι που τραγουδάς και "Φτάνεις πάτο?"...Ο Ζαχαρίας αλά γαλλιστί Ζακ!Αφασία τύπος, όλο για γυναίκες μιλούσε...χαχαχα!Μπούρου μπούρου με ζάλισε λίγο κι ευτυχώς σε κάποια φάση μας πήρε όλους ο ύπνος.Άντε, είδα και το σελέμπριτί μου...χαχαχα!!!

Στην Θεσσαλονίκη με περίμενε κρυουλάκι και μουντάδα.Πήγα πήρα το αυτοκινητάκι μου (ναι ήταν στην θέση του!) και γύρισα στο δασάκι μου...Φορτωμένη με μια βαλίτσα από εκείνες που λέω πάντα πως είσαι τυχερός, αν βρεθούν στα χέρια σου.

Ωραίο πράγμα να συναντάς ανθρώπους, αλλά ωραιότερο να συναντάς ψυχές.Δεν χρειάζονται ευχαριστώ.Από κανέναν μας.Ούτε μεγάλα λόγια, ούτε αγκαλιές και φιλιά.Καλή μνήμη και τα υπόλοιπα δικά μας (παρεάκι μου)...

Μάρω μου για σένα...Τυχαίο που βρήκα βιντεάκι με τη Ρίτα?(Πρόσεξε τον πόνο στη φωνή και στο τέλος του βίντεο την σκληρή πραγματικότητα του χρόνου που περνά...)


Γιώργο μου, το κομμάτι που ακούσαμε στην μπυραρία.Ο Ταραντίνο απλά ζωγράφισε και η υπόσχεση , υπόσχεση...(Για το live των PT λέω...χαχαχα!)


Σπυράκο μου, με τόσες ιστορίες από το παρελθόν, είπα να σου θυμίσω κάτι για να δεις ότι σε προσέχω...Σσσσςςςς...


elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

30 σχόλια:

  1. Καλα βρε.....έκανες τόσο δρόμο για ένα τρίο ???

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε άρρωστε!
    Εγώ φταίω που δεν ήρθα να σου κάνω τη νοσοκόμα με ενέσεις!!!χαχαχα!

    Τέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KAΛΑ...
    Παντα με εντυπωσιαζει...Που οι ανθρωποι της περιφερειας...Κανουν "εκδρομη" στην πρωτευουσα...Οπως εμεις οι...Πρωτευουσιανοι[τρομακτικο]
    Παμε εκδρομη στο δασος...!!
    Εγω παντως...Οταν θα φυγω...!!
    Θα ριξω μαυρη πετρα...!!
    Μονο με βιαιη προσαγωγη..Με οπλα και δεσιμο με καλωδια...Θα ξαναρθω...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιος τη χάρη σου, μια χαρά τα πέρασες στα μέρη μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παραφράζω λίγο τους στίχους του αγαπημένου Σαββόπουλου και απαντάω:
    ¨"Να σας έχει ο Θεός γερούς,ΠΑΝΤΑ ν'ανταμώνετε και να ξεφαντώνετε.."
    Να πω πως δεν ζήλεψα? Ψέμματα θα είναι ,να πω πως σας χαίρομαι? Αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια.
    Περιμένω και ειδική ανάλυση σκατζοχοιράκι μου .
    Φιλάκιαααααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρε ένα που μου ήρθε στο στόμα...
    http://youtu.be/G5OoITAGXx0

    και αυτό που σιγοτραγούδησες
    http://youtu.be/bpf3ys3K4WI

    αντιπροσωπευτικά της Αθήνας.

    Χαίρομαι που σ' άρεσε η παραμονή (αυτό σου έλειπεεεεεε) και πέρασες υπέροχα...

    να περνάς πάντα θαύμα!

    φιλιά κερασένια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν κατάλαβα καλά κατέβηκες και είδες μπλογκοφίλους; Υπέροχο!
    Όμορφη είναι και η Αθήνα ειδικά για εκδρομή.
    Το τρένο μόνο την πρώτη φορά μοιάζει έτσι. Εμένα πλέον ο κόσμος μου φαίνεται ακριβώς σαν τους επιβάτες αεροπλάνου. Αλλά η πρώτη φορά ήταν όπως φανταζόμουν...!
    Το αυτοκίνητο το αφήνω έξω από το σταθμό και μια χαρά το βρίσκω μέχρι τώρα τουλάχιστον. Όταν το πρωτοάφησα είχα επίσης μεγάλο άγχος.
    Καλά ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαχαίρη μου,
    για τους ανθρώπους έρχομαι, όχι για την πόλη!Αλλά, γιατί σου κάνει τόσο εντύπωση, ειδικά για την Αθήνα.Εδώ έρχεται ο τουρίστας από την άλλη άκρη του κόσμου να δει την Ακρόπολη κι οι επαρχιώτες που είναι μερικά χιλιόμετρα μακριά , γιατί να μην έρθουν?

    Εννοείται πως δεν θα έμενα εκεί κάτω, ούτε καν Θεσσαλονίκη που λατρεύω, γιατί μεγαλώνοντας, άλλα είναι αυτά που ζητάς σαν άνθρωπος!

    Καλημέρες και σου εύχομαι πραγματικά να καταφέρεις να φύγεις από εκεί μέσα και να βρεις την ηρεμία σου!Οι ρυθμοί που ζείτε είναι ασύληπτοι για μας!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βασιλίσσα μου,
    ήμουν σιγουρη ότι θα περάσω καλά.Απλά το επιβεβαίωσα...Την επόμενη φορά θα χαρώ πολύ να με τιμήσετε με την παρουσία σας...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Venus μου,
    πόσο σ΄ευχαριστώ για την ευχή.Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ.Να είμαστε καλά και να ανταμώνουμε.Γιατί, ωραία τα μπλογκάκια μας, ωραία και τα msn και τα chat rooms, αλλά, αν δεν κοιτάξεις τον άλλον στα μάτια και να τσουγκρίσεις το ποτήρι live, δε λέει.

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ζουζούνα μου γλυκιά,
    δεν τα κατάφερα να σε δω από κοντά, αλλά πίστεψέ με είχα στενό μαρκάρισμα...χιχιχι!!!Τα αυγά και τον τραχανά που τόσο αγαπάς, τα άφησα σ το σταθμό σε θυρίδα να πας να τα πάρεις...χαχαχαχαχα!!!

    Στην επόμενη κάθοδο ετοίμασε τυρόπιτα...

    Σε φιλώ γλυκά, γλυκά!!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. AnD μου,
    όντως αυτή τη φορά κατέβηκα να δω μόνο μπογκοφίλους.Αλλά πού να προλάβω σε 3 μέρες να δω όσους θέλω.Θα ακούσω παράπονα τώρα, αλλά προλαβαίνω και λέω πως με τους περισσότερους θα τα πούμε σίγουρα κάποια στιγμή από κοντά.

    Το ταξίδι με τρένο είναι πολύ άνετο και γρήγορο τελικά.Χαμπάρι δεν πήρα και δεν βαρέθηκα καθόλου κι ας ήμουν και μόνη μου.Για το αμάξι δεν αγχώθηκα ιδιαίτερα, γιατί είπα πως, αν είναι να συμβεί κάτι, θα συμβεί.Το αμάξι του μπαμπά μου το κάψανε κάτω από το σπίτι μας στη Θεσσαλονίκη, οπότε δεν είναι θέμα ασφάλειας!

    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είδα Ριτα και μπήκα...
    Αλήθεια υπάρχει θηλυκότερη γυναίκα στην ιστορία του κινηματογράφου;
    Ήταν ειδικές οι συνθήκες αυτό το Σ/κ για κάποιους και υποχρεώθηκαμε να μείνουμε μακρυά απο αυτή την σύναξη.
    Την επόμενη φορά εδώ και σίγουρα στο δάσος σου όταν εκστρατεύσουμε στο βόρρα...
    Το Le Roi που πήγατε είναι αν δε σε ενημερώσαν η νεα εκδοση του κλασσικού ροκάδικου της πόλης -οι πιο παλιοί το προλάβαμε στο Γαλάτσι,πριν γίνει οικόπεδο.
    Το μετρο το πρωι ειναι λιγακι τρομακτικο και η περιοχη του σταθμού εδω(και οι γυρω γειτονιες ακομα τρομακτικότερες)αλλά είναι η διαφορετικότητα που μας τρομάζει όχι τα προσωπα.
    Οι πουρομεταλλάδες αν είχαν την ηλικια του χρυσόπαιδου με συγχωρείς αλλά τι πουρα είναι;
    Αν όμως ηταν κοντα στα δευτερα -αντα ή τα ειχαν πατημένα σίγουρα οι ιστορίες τους και η παρεα τους θα είχαν εξαιρετικο ενδιαφερον...αληθεια μιλάγαν κανονικά ή ρευοταν και ουρλιάζαν;

    Κρατας στο αλμπουμ σου τις αναμνήσεις της εκδρομούλας σου για οδηγο για την επόμενη και για να σε ζεσταίνουν οταν αισθανεσαι μόνη....
    Δε σου υπόσχομαι για τις επόμενες φορες τίποτα γιατι δε γνωρίζω ούτε ου θα βρίσκομαι ούτε αν θα ζω ...αν οι συνθηκες ειναι καλύτερες θα προσθεσεις ακόμα ενα πουροροκ ζεύγος στις γνωριμίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εβιλακό μου,
    έχασες πραγμταικά, αλλά καταλαβαίνω τις δυσκολίες και τις υποχρεώσεις.Το θέμα είναι να θέλουμε και σίγουρα θα βρεθούμε κάποια στιγμή.Έμαθα ότι το συγκεκριμένο μαγαζί ήταν αλλού, γιατί οι πουρομεταλλάδες (ο ένας κοντεύει τα 50), φρόντισαν να μου αναλύσουν ολη την ιστορία του εγχώριου, αλλά και του ξένου μέταλ εκ των έσω...Το μπαρ είναι μουσείο έτσι?Έβγαζα φωτογραφίες σαν Γιαπωνέζος τουρίστας...χαχαχαχα!!!

    Το σίγουρο είναι ότι μιλάμε για συνάντηση κορυφής χαχαχα!), η οποία δεν πρόκειται να μείνει απλά μεσα στο χρονοντούλαπο, αλλά θα γίνει και θα ξαναγίνει!

    Φιλιά πολλά και στους 2 σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και το αγαπημένο σκαντζοχοιράκι επέστρεψε! Μάλλον έφυγε! Βρε ήρθες αθήνα και ούτε μία προειδοποίηση!! :P
    Ελπίζω να πέρασες ωραία, αλλά με τόσες πορείες και τα λοιπά...ελπίζω να ήξεραν αυτοί που σε ξενάγησαν!
    Να μας ξανάρθεις!! :D
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ginny μου,
    να 'ξερες πραγματικά πόσο μετάνιωσα που δεν σε ρώτησα αν είσαι Αθήνα!!!Την επόμενη φορά θα βρεθούμε σίγουρα κοπέλα μου!Αρκεί να αντέχεις το ποτό και το ξενύχτι...χαχαχαχα!!!

    Σε φιλώ γλυκά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δε θα σχολιάσω κάτι πάνω στο post γιατί ήμουν εκεί και το ζούσα .
    Το τραγούδι των καλωδίων όμως λέγεται ΕΝΑΣ τρελός :P
    Να πω μόνο ότι το ταξίδι αρχίζει μόλις αδειάσεις σακίδιο , αυτό που έχεις να κάνεις είναι να το ξαναγεμίσεις και να φύγεις .
    Άντε και την επόμενη φορά να κάτσεις και περισσότερο μαζί με την τρελοΛένη .
    Φιλιά και καλησπέρες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ''Ήρθε κι ένα μικρό γατάκι μαζί μας και με τα κουνέλια του κήπου συμπληρώθηκε το καρέ!''
    εσκασα στα γελια οταν το διαβασα!Κ ας με εβαλες ισα και ομοια με τα κουνελακια που τριγυρναγανε με ανεση στο μαγαζι!my sweet σκατζοχοιρακι ητανε απολαυστικη η νυχτα μαζι σας!
    Φιλιιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Goldenάκο μου,
    είπα κι εγώ!Δεν θα βρεις κάτι να μου την πεις!!!Το διόρθωσα, εντάξει?Αυτό που γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι, είναι μοναδικό...χιχιχι!

    Το σακίδιο-σαμάρι που κατασχέθηκε, θα ξαναγεμίσει σίγουρα και θα ταξιδέψει...Τώρα έχουν σειρά άλλες τσάντες...Σας περιμένω!

    Φιλιά και τσαλάκωμα με απόσταση ασφαλείας!χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βικουλίνι μου,
    με τόση γλύκα πώς αλλιώς να σε χαρακτηρίσει κανείς!!!Αφού δεν τρόμαξες μαζί μας, πάλι καλά!χαχαχα!!!Προσπαθήσαμε να είμαστε κόσμιοι, δεν μπορείς να πεις!Για την επόμενη φορά δεν εγγυώμαι τίποτα!

    Φιλιά πολλά γλυκό μου γατάκι!

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νομίζω ότι απαιτείται να παραθέσω σχόλιο...αλλά είμαι και εγώ από αυτούςπου το έζησαν από κοντά...οπότε απλά θα πω... "thanks for the nice weekend porcupaki...."
    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...λένε και θα συμφωνήσω...

    Να το ξανακάνουμε σύντομα ... Υπέροχο τραγουδάκι....ευχαριστώ πολύ.... :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος8/11/11, 8:41 μ.μ.

    Πάντα τέτοια!! Ωραια περασατε!

    Να το επαναλαβεις για περισσοτερες μερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Bρε!!!! Ήρθες Αθήνα και δεν είπες τίποτα;;; Και πήγες και στο Θηρίο ρε... Θηρίο;!!!

    Θηρίο μ' έκανες τώρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ονειροπόλο μου κοριτσάκι,
    πραγματικά πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση να μην ξανασυναντηθούμε σύντομα?

    Έχουμε τόσα πολλά μονοπάτια να περπατήσουμε...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κούλα μου,
    και για μια μερα το ξανακάνω! :-))) Άντε την επόμενη φορά ακόμα πιο πολλοί μαζί!

    Το νέο μαλλί θεϊκό...Είναι σίγουρα από χεράκι Σαμαρά ε?Αντώνη ή Τρύφωνα δε ξέρω...χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στιχο-Γιώργη μου,
    χτύπα αλύπητα!Έχεις δίκιο, αλλά πραγματικά δεν το σκέφτηκα...Άσε που ξεσήκωσα κι άλλους που τελικά δεν είδα και βλέπω να πέφτουν σφαλιάρες!Τα ωράρια μου ήταν λίγο ατσούμπαλα.Η μέρα νύχτα έγινε πάλι!

    Θα ξανάρθω καλέ μου και θα βρεθούμε...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μικρο σκαντζοχοιρακι σε βρηκα και λεω να μεινω
    σε χαρηκα μου θυμησες κατι ωραιες
    εκδρομουλες με το καπι
    τι μερες τι καιροι.φιλια μικρο μου θα ρχομαι να σε βλεπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. mpampo μου,
    πόσο είσαι πια και νοσταλγείς ακόμα και τα ΚΑΠΗ?χαχαχαχαχαχαχα!Άντε να σου θύμιζα 5ήμερη, αλλά εκδρομή στα λουτρά με τους παππούδες? :-))))

    Φιλιά πολλά και φυσικα θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πιφ ! τραχανάς!


    Μην δικαιολογήσαι παιδί μου! αυτό μας έλειπε να έχω παράπονο.

    Κι άμα δεν κάνω συγκέντρωση μπλογγεραίων άμα τη επομενη αφίξη σου.. να μην με λένε Ζουζούνα. Στο γηπεδο, διάλεξε σε ποιό..

    Οσο για πουρά.. ας μην μιλάτε ... διότι εγώ και χεβιμεταλου των early80 και πουροροκού παλαιοτέρων εποχών.... εχομεν μια ηλικία άλλωστε..... !!!50 βαραινει εις πλάτας μας!!!

    μάκια στ' αγκαθάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ζουζούνα μου,
    να σε δω στο rainbow να πετάς καδρόνια και τί στον κόσμο!!!!χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

    Θα ενημερώσω για την επόμενη κάθοδο κανά μήνα πριν για να ετοιμαστείς κατάλληλα...Θέλω τον Λυκαβηττό ή έστω το Ηρώδειο...Και να μου φέρουν όλοι δώρα.Και να τραγουδήσουν προς τιμή μου ο Μητσάρας, η Ελενάρα και η Τάνια...

    Μεζεδοκατάσταση εννοείται, αλκοόλια άφθονα και γλυκό ανανά που μου έταξες!Κουβάδες ο ανανάς!χαχαχαχαχαχαχαχα!!!

    Σμουουουουουουουουτςςςςς!!!

    ΥΓ.Ζητάω πολλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...