Όταν σκας από ευτυχία...

by 9:24:00 μ.μ. 17 αγκάθια

Το σκαντζοχοιράκι σήμερα είναι χαρούμενο.Δεν έχει καμία σημασία ο λόγος, αλλά το συναίσθημα.Φανταστείτε ένα τεράστιο καρουζέλ, φωτισμένο με ένα σωρό λαμπιόνια και μ' εκείνη τη χαρακτηριστική του μουσική να γυρνάει γύρω-γύρω ασταμάτητα!!!Κάπως έτσι είναι το μέσα μου τώρα!Μεταξύ μας, το άτυχο περιστεράκι τελικά μου έφερε πολλή τύχη!

Επίσης, βρήκα νέο επάγγελμα για τη μαμά σκαντζοχοιρίνα...Φλυτζάνι!Ναι, μη γελάτε καθόλου!Να λέει το φλυτζάνι και να βγάλουμε λεφτά, όχι αστεία...Πριν μια βδομάδα που όλα, μα όλα μας πήγαιναν ανάποδα και τα νεύρα κόντευαν να γίνουν κρόσια σε χαλί της Μοιραράκαινας, βρέθηκα στο χωριό με τους θείους μου.Καφέ, ως γνωστόν, δεν πίνω.Έλα να σου κάνω λίγο, μου είπε η μαμά κι αφού επιβεβαίωσα ότι θα μου πει το φλυτζάνι, δέχτηκα.Δυο γουλιές με το ζόρι κι αφού "κάθησε" ο καφές, "γύρισα" το φλυτζάνι.Άντε πες το να δούμε τα χάλια μας, της λέω...Όλη η χαρά του κόσμου μαζεμένη σε ένα ποτηράκι του καφέ...Θα χαρείς πάρα πολύ με κάτι και η καρδιά σου είναι ανοιχτή σαν ανθισμένος κήπος!!!Α, ρε μαμά, άσσος λέω είσαι στον καφέ.

Εγώ εκείνες τις μέρες το μόνο που είχα στο μυαλό μου, ήταν  πώς να κάνω το τέλειο έγκλημα για να εξαφανίσω 2-3 ανθρώπους κι η μαμά μου, μου έλεγε να ετοιμαστώ για μεγάλα πανηγύρια!!!Το γέλιο είναι ότι επέμενε κι όσο επέμενε, τόσο πιο πολύ νευρίαζα και την πείραζα!Μήπως, επειδή θα με γράψουν οι εφημερίδες ως η αιμοσταγής δολοφόνος με το πριόνι, ο καφές το ερμήνευσε ότι θα γίνω διάσημη? :-)

Τελικά,  έγκλημα δεν έκανα, αλλά τα ευχάριστα νέα ήρθαν!Κι ως δια μαγείας, όλος ο αρνητισμός κι όλη η μαυρίλα τσουπ!!! την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια από το δασάκι μου.Κι όποιος σκεφτεί κακό για μας, να βγει το μάτι του σαν λουκουμάς!!!χιχιχι!!!

Έτσι και χαλάσει κι ο καιρός και ρίξει μια βροχούλα να μας δροσίσει, θα συμπληρωθεί το καρέ κι ο σκαντζόχοιρος θα γίνει ακόμα πιο χαρούμενος!Είμαι ανάποδη στο θέμα του καιρού, το παραδέχομαι!!!

Οπότε, τα πράγματα είναι απλά παίδες...Το σάουντρακ της μέρας μόλις απόκτησε έναν τρελλό ρυθμό...



(Ταινιαρα των '80s)

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

17 σχόλια:

  1. παντα, να σου πηγαινουν καλα...
    Και πριμο αερα να εχεις στα πανια...
    Και τις δυσκολιες...
    Να τις βλεπεις σαν διδαγματα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, βρε μαχαίρη μου!!!
    Και στα άσχημα και στα καλά είσαι πάντα εδώ...Σ' ευχαριστώ απο καρδιάς...Ανταποδίδω τις ευχές σε σένα και σε όλη σου την οικογένεια!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξερω ποιος ειναι ο λογος που σκας απο ευτυχια, αλλα σου ευχομαι να εισαι παντα ετσι σκασμενη! :D

    Και επισης, μαλλον ειναι τοση πολλη που σου περισσευει κ λιγο, γιατι μεσα απο την αναρτηση σου, ενιωσα κ εγω λιγη! ;)

    Φιλια πολλααααααααααα πορκου μου! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λόλα μου,
    ένας αχταρμάς συναισθημάτων μέσα μου...Χαρά, ευτυχία, ανακούφιση, ηρεμία και μια ανάγκη να αγκαλιάσω όλο τον κόσμο...

    Χαίρομαι που μπορώ και τη μοιράζομαι μαζί σας , έτσι απλά...

    Φιλιά πάμπολλα για καλό μας βράδυ!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mϊα όμορφη καλησπέρα στην όμορφη σκαντζοχοιρίνα!!
    Είδες που με ένα τσουφ γυρίζει όλη η μέρα σου ανάποδα;;; Πάνε ανησυχίες, νεύρα, άγχη!! (Μου συνέβη προχτές επίσης εντελώς αναπάντεχα!!)
    Ανέβα εσύ στο καρουσέλ, απλά πρόσεχε μη ζαλιστείς από την πολλή ευφορία!;)
    Όνειρα γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος12/9/11, 11:43 μ.μ.

    Ααααα!! Κάτι γαργαλιστικό κρύβεται πίσω από την ευτυχία...και ρε γμτ, θελω να το μάθω!!!!!

    Αν δε το πεις θα σκάσω, αλλά δε πειράζει! Ας μην το μαθω αλλα ας συνεχιστει η ευτυχια για όσο τη θες ακόμη!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος12/9/11, 11:44 μ.μ.

    Το λαλάκι κορυφαίο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ginny μου,
    τί να προσέξω να μη ζαλιστώ που είμαι ήδη ζαλισμένη!!! :-) Μόλις συνειδητοποίησα επίσης ότι από την πολλή χαρά μου, δεν έφαγα τίποτα για βράδυ...Τόσο πολύ χόρτασα που ξέχασα!χαχαχαχα!!!

    Καλό βράδυ καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κούλα μου,
    τίποτα περίεργο και πονηρό...Αν ήταν πικάντικο, καλέ θα το έλεγα!!!χιχιχι!!!

    Το κομμάτι τα σπάει...Από το δημοτικό θυμάμαι να το ακούω και να χορεύω συνέχεια!!!Το θυμήθηκα πριν λίγες μέρες και σήμερα συμπλήρωσε τη χαρά μου!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γέμισε η γειτονιά χαρά και ευτυχία!! Την ρούφηξα αύτη σου την ανάρτηση και μου έφτιαξε και έμενα η διάθεση και ξεκινάω δουλειά με άλλο κέφι (με κέφι σκέτο βασικά γιατι καταδιαόλου πάμε εδω μέσα καιρό τώρα) ;D Πάντα χαρούμενο να είσαι καλό μου!
    xo xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρυσούλι μου,
    πόσο χαίρομαι όταν χαίρεστε μαζί μου!!!Πιες καφεδάκι και στείλε mms!!! :-) Η χαρά βρίσκεται καμιά φορά στα πιο απίθανα μέρη...Σ' ένα φλυτζάνι του καφέ, ας πούμε!

    :-)

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ πόσο χαίρομαι που χαίρεσαι....

    Μου έφτιαξες και εμένα το κέφι...
    Σε ευχαριστώ σκατζοχοιράκι !!!!

    Πάντα τέτοια γιατί είναι το καλύτερο πράγμα που μπορεί να σου συμβεί...
    Να σκας από ευτυχία.....

    Αχ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εχω μια ιδέα. Επειδή είμαι μελαχροινός με λευκά μούσια και φέρνω λίγο για Ινδός ας πούμε, δε μου κάνεις τα έξοδα να έρθω πάνω να μου φτιάξεις και καμιά κελεμπία και τουρμπάνι, και στο ένα δωμάτιο η μαμά σου να λέει το φλιτζάνι και στο άλλο εγώ με σένα δίπλα μου να μεταφράζεις τα αλαμπουρνέζικά μου να διαβάζω ....πατάτες τηγανητές με αυγά; Ξέρεις τι επιτυχία θα έχω στις προβλέψεις και στις... γειτόνισσες; χα χα χα
    Χαίρομαι για το κέφι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Eλευθερία μου,
    χαίρομαι που χαίρεσαι που χαίρομαι και πάλι από την αρχή!!!Μια χαρά να είμαστε όλοι!!!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστόφορε,
    η πολλή παρέα με τον κοινό μας φίλο σε χαλάει μου φάινεται!!! :-))) Έγινες κι εσύ παμπόνηρος ε?Και σιγά να μη σε αφήσω να σε χαίρονατι οι γειτόνισσες!!!Στα ώπα, ώπα θα σ' έχω... σαν μπαμπά μου!Μα πού πήγε το μυαλό σου?Τς τς τς!!!

    Πατάτες τηγανητές με αυγά, πλάκα, πλάκα έχεις φάει.Εδώ το κάνουν πολλοί οι Πόντιοι!Φούστορο το λένε και έχω να φάω χρόνια...Με το καλό να 'ρθεις να σου φτιάξω!

    Και φέρε και τον Τζιπάκο μαζί, γιατί θα μου θυμώσει και ποιός ακούει τη γκρίνια του!!!χιχιχι!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν ένα σκουτζοχοιράκι είναι ευτυχοισμένο, τι τα κάνει τ' αγκαθάκια του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. alataki μου,
    τα βάζει μπόλικο γαλάκτωμα, άρωμα βανίλια και περιμένει χεράκια για αγκαλίτσες και χαδάκια!!!

    :-)))))

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...