Βινυλιοκατασκευή για κλάμματα!!!

by 7:40:00 μ.μ. 16 αγκάθια

Κάνοντας μια ιντερνετική βόλτα σε κάτι sites με χειροτεχνίες, έπεσε το μάτι μου στο μπωλ από βινύλιο!!!Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα...Σκέφτομαι κάποιους κακόμοιρους συλλέκτες που θ' αρχίσουν να βλέπουν τις δισκοθήκες τους να συρρικνώνονται ξαφνικά, γιατί το έτερον ήμισυ τους την είδε καλλιτέχνης!!!



Πονάει η καρδιά μου και μόνο που το βλέπω!Άσε που το θεωρώ κακόγουστο.Τώρα εσάς, σας αρέσει αυτή η αηδία?Καλά, έτσι που το τοποθετώ κι εγώ, τολμήστε να πείτε ναι!χιχιχι!!!!




Α, ρε καημένο βινύλιο, τί σου 'μελλε να πάθεις!!!Και να έχεις πάνω σου γραμμένο Σφακιανάκη και Γονίδη, άντε να το καταπιώ!!!Να σε βάλω στο φούρνο και να σε ξεχάσω και λίγη ώρα παραπάνω...χιχιχι!!!Αλλά, είναι δυνατόν να φουρνίζω έναν δίσκο που από μόνος του είναι καλλιτέχνημα, για να βάλω μετά μέσα φρούτα και ζαρζαβατικά?Έλεος!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

16 σχόλια:

  1. Βλασφημία!!!

    Στο πυρ το εξώτερον ο κακοτέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα σκαντζοχοιράκι μου,
    νομίζεις πως η κακογουστιά έχει όριο??
    φέρνοντας γύρω ακόμα και στην blogοσφαιρα, έχω δει χειροτεχνήματα που απορώ γιατί κάθησε κάποιος και τα κατασκεύασε, χαλάλισε τόσες ώρες, για να τα κάνει τι??? ιδού η απορία!!
    (όπως έχω δει και θαυμάσιες κατασκευές που πραγματικά παίρνει χιλιάδες μπράβο όποιος τις σκέφτηκε)

    σε φιλώ
    καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. spacefreak,
    :-)))) δεν περίμενα διαφορετική αντίδραση από σένα!!!Φαντάζεσαι να σου ζητούσα να μου δώσεις έναν δίσκο σου να διακοσμήσω το τραπέζι μου?

    θα προτιμούσες να μου τον φέρεις κολάρο, ε?

    χιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Levina μου,
    η κακογουστιά και η βλακεία δεν έχουν κανένα όριο.Κάθε φορά λέω πως τα είδα όλα κι όλο κάτι γίνεται και αναιρώ!!!

    Καλό βράδυ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8/9/11, 12:02 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είναι το μόνο κακόγουστο που κυκλοφορεί!;
    Άσε, έχει αλληθωρίσει το μάτι μας...
    Σε φιλώ
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν θα καταστρέψω τα καλύτερα μου χρόνια για να τα κάνω φρουτιέρες μη χ@@@@ !!!

    αλλά το καρακιτσαριό καλά κρατεί!!!

    σιγά μην δεν συμφωνούσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γναγ,
    τί τέρας που είσαι?Σε ό,τι θες βγαίνει...Αλλά το 45αρι χωράει μόνο ένα μήλο!!!Κρίμα δεν είναι?

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπατλεράκο μου,
    θα προτιμούσα Σφακιανάκη!Αν και θα μου άρεσε καλύτερα να τον πετάξω όπως είναι σαν φρίσμπι μέσα στον Θερμαϊκό!!!Ε, ρε γλέντια τα ψάρια!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kitchenstories,
    όντως κυκλοφορούν πολλές αηδίες εκεί έξω.Αλλά είναι δυνατόν να καταστρέφεις δίσκους για να φτιάξεις πιάτα?Να χαλαάσεις ένα παλιό σου μπλουζάκι για να το αξιοποιήσεις αλλιώς να το καταλάβω....

    Άβυσσος η ψυχή του καλλιτέχνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ζουζούνα μου γλυκιά,
    δεν θα μπορούσα να σε φανταστώ με τίποτα να ψήνεις δίσκους στο φούρνο σου!!!

    Κανά τυροπιτάκι παίζει?

    :-)))) Καλημέρες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια τυροπιτάκια στο τριαααααααα....!
    εφτασεεεεεεεεεειιιιιιιιιιιιιιι!!!
    τρώνε τα αγκαθάκια τυρόπιτες?
    μπά? δεν τόξερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΘΕΕ ΜΟΥ!!!!
    Εγώ έχω ακόμα βυνιλιάκια!!! χεχε τα βάζουμε μια στο τόσο με τη μάδερ και καθαρίζουμε το σαλόνι! :P
    Καλησπέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζουζούνα μου,
    απ' τα χεράκια σου και πέτρε τρώω!!!

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ginny μου,
    να τα κρατάς τα βινύλια σου και να τα προσέχεις!!!Έχουν μεγάλη συναισθηματική αξία πια...καμία σχέση με τα cd!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...