To OST* του καλοκαιριού ολοκληρώθηκε!

by 2:33:00 μ.μ. 12 αγκάθια

Το έχω ξαναπεί και πιθανόν να το πω και πάλι στο μέλλον, μέχρι να το εμπεδώσετε!!!Από τα καλύτερα πράγματα που μπορούν να μου συμβούν, είναι όταν έρχονται ξαφνικά στο δρόμο μου καινούριες μουσικές!Όχι χρονολογικά φυσικά.Νέα ακούσματα που μέχρι πριν μερικές ώρες, δεν γνώριζα την ύπαρξή τους!

Κάτι τέτοιο έπαθα εδώ και 2 μέρες με το παραπάνω κομμάτι.Στο youtube μέχρι τώρα γράφει 78303 views!Τα 303 είναι ολόδικά μου :-) Νομίζω πως λίγο πριν εκπνεύσει κι αυτό το καλοκαίρι, το σάουντράκ μου πήρε άλλη διάσταση.Αν και εξακολουθεί να κατατάσεται σε ένα από τα χειρότερα καλοκαίρια μου έβερ!!!

Αφού είμαι φθινοπωρινοχειμωνιάτικος τύπος!Τί περίμενα κι εγώ?Πού να μην ήμουν γεννημένη κατακαλόκαιρο!Ξέρω, οι περισσότεροι θα με βρίσετε, αλλά ανυπομονώ για τις πρώτες ψύχρες, τις ζακετούλες και να σκεπαστώ με την πικέ κουβέρτα.Να κλείσω τα παράθυρα και να βρω επιτέλους την ησυχία μου από τσιρίδες, μηχανές, αμάξια και ποτίσματα!!!Θέε μου!Πόσα λάστιχα με νερό υπάρχουν γύρω μου?

Συγγνώμη, αν σας το χάλασα, αλλά αυτό με εκφράζει, τί να κάνω?Μην ξεχνάτε πως έχετε να κάνετε με έναν αυθεντικό Porcupine-Σκαντζόχοιρο της κεντρικής Μακεδονίας!Είμαι νυκτόβιο ζωντανό και αν και οι περισσότεροι συγγενείς μου πέφτουν σε χειμερία νάρκη, εγώ προσωπικά ζωντανεύω περισσότερο, αρκεί να έχω τη σωστή θερμοκρασία και άφθονο φαγητό...Γι' αυτό θέλω παρεούλα, κυρίως νυχτερινή, αγκαλιές ή έστω μια κουβέρτα βρε αδερφέ για ζέσταμα!

Άντε και καλό μας φθιν....Καλά, δεν θα το πω ακόμα!!!

:-)

*OST=Soundtrack


elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

12 σχόλια:

  1. καλό φθινόπωρο, σκατζοχοιράκι μου! να το πεις, γιατί να μην το πεις; και εγώ σιχαίνομαι το καλοκαίρι!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από το ομόνυμο εκπληκτικό δίσκο. Κρίμα που ήταν συνδρομητικό album από 500 κόπιες όταν κυκλοφόρησε τι 1998 και δεν έφτασε ποτέ στα μαγαζιά...

    Έχεις εξαιρετικό γούστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λύχνε μου,
    καλό φθινόπωρο και σε σένα...Θα μας πάρουν με τις ντομάτες, αλλά δε βαριέσαι!!!Κάθε ζαρζαβατικό πλέον δεκτό!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. spacefreak,
    δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις για τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη.Εσύ φαίνεται πως γνωρίζεις πολλά!Χμμμ...συγγενείς είστε?χιχιχι!!!(σε πειράζω :-))

    Δεν έχω ακούσει τίποτε άλλο από αυτόν.Περιμένω μέχρι να χορτάσω το συγκεκριμένο κομμάτι και μετά να ψάξω τα άλλα του έργα.

    Άσε, το γούστο μου καμιά φορά μου φέρνει και μπελάδες... (βλ. Voyage 34)

    Καλό ξημέρωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος24/8/11, 3:21 π.μ.

    θα μπορούσε να είναι ένα από τα soundtracks του Babel.

    anw.

    όλα να πάνε καλύτερα, εύχομαι. καλό καλοκαίρι. του χρόνου.
    και ο χειμώνας σαν καλοκαίρι είναι, μόνο που λειτουργεί καλά το ερ-κοντσίσιον της φύσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΧΕΙΜΩΝΑ
    (να σκάσουν οι οχτροι μας!!!)

    Χειμώνας, χειμώνας και πάλι ψύχρα. Πήγα στο κρύο για να περάσω καλοκαίρι.
    Με τσάκισε κι εμενα το εφετινό.
    Με πίεση 9-5 ζω (?) και αγκαλια το αιρκοντίσιον στην κολοελλάδα με τον κολόκαλόκαιρο.
    Θα πεθάνω να πάω τζάμπα. Ετσι ξαφνικά χωρίς λόγο εφέτος! τζήζες!
    Χειμώνα καλή μου, να έρθουν όλα στα ίσα τους.

    σου φιλώ τα αγκαθάκια, άντε να σε αγκαλιάσω και λίγο και ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΧΕΙΜΩΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπατλεράκο μου,
    τί ταινιάρα το Βαβέλ!!!Όντως θα του ταίριαζε, αν και απ' ό,τι θυμάμαι είχε κι εκείνο πολύ ωραίο ost!

    Σήμερα έχουμε 37 στο Κιλκίς!!!Δυστυχώς θα χρησιμοποιηθεί για την ώρα το aircon του σπιτιού! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου βρε Ζουζούνα μου!!!

    Η τρομοκρατία του καλοκαιριού, δεν θα περάσει!Έτσι!Να βγούμε στους δρόμους να το διαδηλώσουμε...ή μάλλον άστο καλύτερα!!! :-))) Καιγόμαστε σήμερα κι εδώ...Καλή μας υπομονή!

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Porcupine!
    Επιτέλους άλλος ένας λάτρης του χειμώνα!!! (Αν κι εγώ είμαι γεννημένη μες το καταχείμωνο!) Ας έρθει το ρημάδι γιατί πολύ κράτησε αυτό το καλοκαίρι και δεν το αντέχω άλλο!!!
    Να έχουμε ένα καλό φθινόπωρο σκαντζόχοιροι και μη!
    Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε είσαι εσύ μία... Παντός καιρού...

    Τι να λέμε τώρα;

    (Εντάξει, το βιντεάκι απλά Δεν Υπάρχει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ginny μου,
    join the club!Είπα κι εγώ πως θα με κατσαδιάσετε!Άντε να έρθει και να είμαστε όλοι εδώ να τα λέμε και να κάνουμε παρέα ο ένας τον άλλον!!!

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στιχο-Γιώργη μου,
    σιγά να μην σου άρεσε εσένα!!!Βρε με έχει στοιχειώσει το συγκεκριμένο!!!Τόσο αληθινό, τόσο μοναδικό!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...