Το τρένο της μεγάλης φυγής!

by 1:29:00 π.μ. 21 αγκάθια

"Ακόμα και το μεγαλύτερο κτήνος κρύβει ένα ίχνος λύπησης μέσα του."

"Εγώ δεν κρύβω κανένα, άρα δεν είμαι κτήνος!!!"


Είναι μερικές ταινίες που σε σημαδεύουν για μια ζωή.Μια από αυτές είναι το "Runaway Train" με τους Jon Voight (μπαμπά της Αντζελίνας), Eric Roberts (αδερφό της Τζούλιας) και μια αγνώριστη Rebecca de Mornay.

Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή και ίσως θα πείτε χιλιοπαιγμένη, με δυο φυλακισμένους να το σκάνε και με ένα τρελό κυνηγητό να συνθέτουν μια αμερικάνικη περιπέτεια.Κι όμως η ταινία είναι απόδειξη πως στα '80s, χωρίς πολλά εφέ και υπολογιστές, γεννιόντουσαν αριστουργήματα.

Μπορεί να μη θυμάμαι την κάθε λεπτομέρεια της ταινίας, πάνε πολλά χρόνια που την είδα τελευταία φορά, αλλά ακόμα θυμάμαι την τελευταία συγκλονιστική σκηνή (ίσως από τις καλύτερες που έχω δει ποτέ) με την παραπάνω φράση από το έργο του Σαίξπηρ "Ριχάρδος ο 3ος".

Με τόσα που βλέπω γύρω μου τον τελευταίο καιρό, έχω παρατηρήσει τελικά πως καταλήξαμε-καταντήσαμε να είμαστε απλά άνθρωποι κι όχι φιλάνθρωποι, όπως ακριβώς θα έπρεπε!Καταστρέφοντας τη φύση που καλά κάνει και μας εκδικείται και μην έχοντας πια αξίες και ιδανικά να φτιάξουμε ένα καλύτερο μέλλον για τους απογόνους μας, αρχίζω να ντρέπομαι που δεν είμαι ζώο, ένα κτήνος που να ορίζεται η ύπαρξή μου μόνο από τους νόμους της φύσης και από τίποτε άλλο!

Οι βιβλικές σκηνές που παρακολουθούμε και οι παγκόσμιες συνέπειες που θα έχουμε από τον καταστροφικό σεισμό της Ιαπωνίας, ας γίνουν πλέον μάθημα στο να γίνουμε ο καθένας από εμάς ξεχωριστά καλύτεροι άνθρωποι με μεγαλύτερη καρδιά και να αποδείξουμε πως δεν έγινε κανένα λάθος στην αλυσίδα της εξέλιξή μας!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

21 σχόλια:

  1. Επιτελους! Περιμενα πολυ καιρο μια τετοια αναρτηση με εναν φιλοσοφικο αερα! Και δεν με απογοητευσες!

    Δεν την εχω δει την ταινια και επισης δεν ηξερα οτι αυτος ο ηθοποιος ηταν αδερφος της Roberts (!!!!) αν και τωρα που τον βλεπω μοιαζει. Δεν επαιξε σε πολλες ταινιες για αυτο μαλλον δεν ηξερα ποιος ηταν και απλα τον σαν φατσα.

    Οσο για το ανθρωποι και το φιλανθρωποι θα διαφωνησω. Αν εισαι ανθρωπος τοτε δεν χρειαζεται αλλο επιθετο. Αν εισαι φυσιολογικος και ζεις σε μια υγιη κοινωνια τοτε θα εισαι και ευαισθητος στον πονο του πλησιον σου. Δεν χρειαζεται να σου πεσει στο κεφαλι η πλακα με τις δεκα εντολες για να συνετιστεις! :) Αλλα αν συνεχισω θα αρχισω να λεω για τους ιερεις κλπ κλπ και θα παει μακρια η βαλιτσα.

    Οσο για την φυση απλα εχουμε ξεχασει πως ειναι να ζουμε σε αρμονια με την φυση και αυτο απλα επειδη δεν θεωρουμε οτι ειμαστε μερος της φυσης. Νομιζουμε οτι ειμαστε κατι ξεχωριστο, εξω απο την φυση. Αλλα και αυτο ειναι ενα μεγαλο ζητημα και το αφηνω εδω.

    Τελος για την Ιαπωνια ελπιζω να μην δουμε αναλογα περιστατικα με το Τσερνομπιλ...Σημερα εμαθα οτι τοτε που εγινε η διαρροη οι δικοι μου με ειχαν βγαλει βολτα και εβρεχε...Την εφαγα καλα την ραδιενεργεια στο κεφαλι...Δεν ηξεραν οι κακομοιροι. Αντε να δουμε τι θα παθω..Καρκινο η λευχαιμια? Μεχρι στιγμης καθαρη την εβγαλα.


    Υ.Γ. Σου ειπα οτι σε αγαπαω οταν προβληματιζεσαι φιλοσοφικα? χαχαχαχα!! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλχημιστάκο μου,
    πώς το 'ξερα ότι θα σου άρεΖε μια τέτοια ανάρτηση!!!Την ταινία κάποια στιγμή να την δούμε παρέα, αν και τώρα που είδες το τέλος, ίσως την χάλασες λίγο.Ευελπιστώ πως με την κακή σου μνήμη θα το ξεχάσεις κι έτσι θα τη δεις με ενδιαφέρον και φυσικά με ποπκορν με μέλι!!!χαχαχα!!!

    Χαίρομαι που βρήκες λίγο χρόνο μέσα στην ησυχία της νύχτας και μου αφιέρωσες, αν και με αγχώνεις όταν δεν κοιμάσαι νωρίς και δεν χορταίνεις ύπνο!(Σαν μαμά ακούγομαι ε?)

    Ό,τι ήταν να πάθουμε με το Τσέρνομπιλ, το πάθαμε...Αλλά να μην σε ξανακούσω να μιλάς για αρρώστιες, γιατί δεν θα τα πάμε καλά τα δυο μας!Άντε γιατί!!!

    Καληνύχτα και καλό μας ξημέρωμα!!!

    ΥΓ.Για να μ' αγαπάς πρέπει να γίνω φιλόσοφος?Α, δεν μου τα είχες πει αυτά!!! χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω ρε φιλενάδα, με ανατρίχιασες...

    Μου θύμισες μία σκηνή που μολονότι έχω καμιά εικοσαετία (περίπου) που την είδα, δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ!!!

    Και μου μιλάς με λόγια που τα τελευταία είκοσι (τουλάχιστον) χρόνια προσπαθώ να θυμίζω καθημερινά σε μένα και στους γύρω μου...

    Με εξαίρεση το ότι έχουμε 5-6 χρόνια διαφορά στην ηλικία, μου θυμίζεις ένα σχόλιο που σου είχα κάνει παλιότερα..: Πόσο κοντά έχουμε γεννηθεί ρε συ..;

    (Συγχώρησέ μου το 'ρε' και την οικειότητα... Είναι που μ' έφερες λίγο κοντύτερα στον εαυτό μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στιχο-Γιώργη μου,
    πόσο χαίρομαι που την έχεις δει κι εσύ την ταινία και στάθηκες στην τελευταία της σκηνή!!!Μα δεν είναι κορυφαία;

    Το λέω και το ξαναλέω και θα το λέω συνέχεια!!!Τα χρόνια δεν παίζουν κανένα ρόλο στις ανθρώπινες σχέσεις!Όταν επικοινωνείς με τον άλλον ψυχικά, καμιά διαφορά ηλικίας δεν θα χαλάσει αυτή τη μαγεία!!!

    Μια διευκρίνηση μόνο!!!5-6 χρόνια με περνάς ή σε περνάω;χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tην συγκεκριμμενη ταινια..Δεν την εχω δει..Αλλα τα συμπερασματα τα εχω βγαλει....
    Απο τη σπαταλη, που βλεπω καθε μερα διπλα μου..
    Απο την εχθρικοτητα προς τη φυση, απο μερικους..
    Απο την υπερεκμεταλλευση, ακομα και των πιο αγνων αισθηματων, για το εμποριο και τη διαφημιση..
    Και θλιβομαι μαζι σου..
    Θλιβομαι γιατι..Οταν λεμε, οτι τον πλανητη, τον εχουμε ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ, απο τα παιδια και τα εγγονια μας..Δεν
    το πιστευουμε...
    Ελπιζω..Η φυση, πανω στην ΑΜΥΝΑ της εναντιον μας..Να επιτρεψει, σε μερικους να επιβιωσουν..
    Δινοντας μια ακομη ευκαιρια...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρεται!!

    Την ταινία δεν τη θυμάμαι ούτε επίσης και τη σκηνή!! ( είναι που έχω δει τόσες ταινίες και ξεχνάω τη ροή του έργου στο 5λεπτο )

    Όσο για το άνθρωποι με βρίσκεις τόσο σύμφωνο!!

    Καλή βδομάδα με χαμόγελο & αισιοδοξία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος14/3/11, 11:18 π.μ.

    Κάποια αλλάζει... Κάποια είναι υπό επιρροή...

    Και καλά κάνεις !! Δίκαιες οι ανησυχίες σου !!

    Το λάθος στην αλυσίδα της εξέλιξης έχει γίνει...

    Τες πα. Ας μη το χαλάω και άλλο δευτεριάτικα.

    Καλή εβδομάδα Πορκουπινάκι μου. Όσο γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κοιτα να δεις... πανω κάτω τα ιδια γουστα έχουμε.
    Οκ εισαι σε καλο δρόμο συνέχεισε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαχαίρη μου,
    αυτό ακριβώς λέω κι εγώ.Στο τέλος θα επιστρέψουμε ξανά στις σπηλιές για να βάλουμε μυαλό και να ξανακάνουμε τα βήματα από την αρχή!

    Αν και κάτι μου λέει πως σαν τα μούτρα μας θα τα κάνουμε πάλι!!!

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βαγγελάκο μου,
    να τη δεις όποτε σου δοθεί η ευκαιρία...
    Καλή βδομάδα και σε σένα!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιώργο μου,
    δεν το 'πιασα το υπονοούμενο!!! :-))))

    Καλή βδομάδα να έχουμε όλοι μας κι όσο μπορούμε να χαμογελάμε!!!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Geo,
    βρε τέρας!!!Αν δεν είχαμε τα ίδια γούστα θα μου έλεγες άλλα?Αχ!Όλοι οι άντρες ίδιοι είστε!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με εντυπωσίασες θετικά με τους προβληματισμούς σου. Όχι ότι είχα αμφιβολία για τον πλούσιο ψυχισμό σου και τον συναισθηματισμό σου. Αλλά σήμερα είχες κάτι το διαφορετικό κάτι το ώριμο, κάτι που μαρτυράει, την αγωνία σου για τούτον τον βράχο πάνω στον οποίο έχουμε γαντζωθεί.
    Καλό σου βράδυ πορκουπίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να μιλήσω αισιόδοξα και θετικά;
    Όλα διορθώνονται και είναι στο χέρι μας!Αρκεί να αλλάξουμε μυαλά και να γίνουμε υπεύθυνοι επιτέλους!
    Να πω τώρα και τι πραγματικά πιστεύω;;
    Την έχουμε @@@@@@@!Πατήσει ντε!
    Η φύση εκδικείται!Και οι περισσότεροι από μας που αρχίζουμε να τη ψιλιαζόμαστε τη δουλειά,έχουμε καθιερώσει το σλόγκαν -Ε και;Θα ζω μέχρι τότε να το υποστώ;-
    Εδώ ακούς από άνθρωπο φτυχιούχο να σου λέει -ο,τι δεν μας αγγίζει,μας προσπερνάει!Οι Ιάπωνες έχουν ρέντα στην υπεργεννητικότητα!-
    Και τράβα εσύ τα μαλλιά σου όσο θες!
    Πληρώνουμε το τίμημα χρόνιων λαθών..
    Ακόμα και το μεγαλύτερο κτήνος ίσως να συμφωνούσε μαζί μου!!
    Πσσσσσσ τι είπα πάλι!!
    Η σοφία είναι μεταδοτική ρε;;Μπαίνεις και μας ψεκάζεις ένα πράμα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος15/3/11, 8:34 π.μ.

    Eίναι φοβερές οι σκηνές που βλέπουμε. Πραγματική τραγωδία! Αλοίμονο αν αδιαφορήσουμε!
    Όσο για την τελευταία παράγραφο, δεν θα μπορούσε κανείς να έχει αντίρρηση σε όλα αυτά, είναι όπως ακριβώς τα έγραψες. Έτσι θα έπρεπε να ζούμε. Να τα εφαρμόσει όμως κανείς στην πράξη αυτά, αυτό δεν ξέρω αν είναι εύκολο, όπως είμαστε μαθημένοι οι περισσότεροι. Άλλα βλέπουμε να ισχύουν καθημερινά, που μας μειώνουν όλους και χάνουμε σιγά σιγά την ανθρωπιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος15/3/11, 12:24 μ.μ.

    ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ!ΝΑ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ!ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσε τις βόλτες κι έλα να διαβάσεις νέα ΣΕ λλλλλεω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χριστόφορέ μου,
    δυστυχώς ή ευτυχώς το μπλογκ το χρησιμοποιώ περισσότερο για να ξεφεύγω μέσα από το χιούμορ και τις πλακίτσες!Δεν γινόταν όμως αυτή τη φορά με τα γεγονότα της Ιαπωνίας να μην πω αυτά που έχω μέσα μου!!!

    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ντριμεράκι μου,
    πολύ χαίρομαι όταν φιλοσοφούμε με τον τρόπο μας!Αυτόν τον φτυχιούχο (χαχαχα!!!) φτύστον μου καλέ νε μη μας τον ματιάζουν!!!Αστέρι ο τύπος!

    Από τη μια σκέφτομαι να μην κάνω παιδιά γι' αυτό το λόγο (και για΄τι δεν έχω βρει τον πατέρα...χιχιχι!), αλλά από την άλλη λέω πως ίσως γεννήσω τον επιστήμονα που θα σώσει τον πλανήτη?Το ρισκάρουμε?

    χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άλλα λόγια,
    δυστυχώς με ό,τι κι αν λέμε, με ό,τι κι αν βλέπουμε να γκρεμίζεται γύρω μας, μυαλό δεν βάζουμε!!!Σκέψου να γινόταν αυτό σε μας!Με την κυβέρνηση θα τα βάζαμε πάλι!Δεν παιζόμαστε λέμε!!!

    Καλή μας συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμη-Σαχλαμάρα,

    να φύγω ρε κι εγώ σαν την άλλη να δω τί σκ...ά θα κάνεις μετά μόνη σου!!!

    χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...