Μια ΦΙΛΙ-κή ανάρτηση!!!

by 9:40:00 μ.μ. 50 αγκάθια

Φιλί:
Η αφή, το χάδι με τα χείλη ως ένδειξη αγάπης, έρωτα, χαιρετισμού!



Το μόνο που έμεινε το ίδιο στους αιώνες των αιώνων!!!


Είναι μια τελετουργία ή μια απλή συνήθεια?




Μ' όποιο τρόπο κι αν γίνεται, φέρνει το ζευγάρι πιο κοντά.Είναι ο απαραίτητος ρομαντισμός που δεν θα σβήσει ΠΟΤΕ!



Υπάρχει πιο απλός, πιο αγαθός τρόπος να πεις "σ΄αγαπώ" χωρίς λέξεις?Να γίνεις ένα με τον άλλον χωρίς υποσχέσεις.Ακόμα και το τελευταίο φιλί μπορεί να είναι το πιο γλυκό!


Η ένωση των χειλιών σφραγίζει τον έρωτα!Ενώνει τις ψυχές και δυναμώνει τους χτύπους της καρδιάς!Η μαγεία ενός φιλιού δεν υπάρχει σε κανένα βιβλίο!


Αρκεί βέβαια να έχεις βρει το κατάλληλο πρόσωπο!!!


elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

50 σχόλια:

  1. Εγώ ήρθα να πάρω το "φιλι-" και να αφήσω την κατάληξη "-κη" στον Gip.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και δεν φιλάω τον Ιούδα καλύτερα;

    χαχαχαχα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ετσι πρεπει
    να 'ναι ενα φιλι..♥

    πραγματι το μονο
    που εν εχει αλλαξει..
    με το περασμα των εποχων..

    μακια..^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περασα μονο να σου δωσω ενα φιλι!
    Σμουτς!!! :*

    ΥΓ: Καλα μιλαμε το νεο λουκ, πολυ μου αρεσει! Το αγαπαω το μωβ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σμουτς !!!

    Αχ! βρε Έλενα..

    Και όταν βρεθει το κατάλληλο άτομο ..... χαμός στα φιλιά !!!!

    Φιλί έδωσα;;
    Δεν έδωσα ...

    ΣΜΟΥΤΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/1/11, 11:21 μ.μ.

    Ένα φιλί κι από μένα!!!!
    Τι ωραιο λαλακι; Εισαι η προσωπικη μου dj!! Παει και τελειωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωπα! Να την η Ελενα με ερωτικη διαθεση! Αντρες φυλαχτειτε! Κυκλοφορει ελευθερα! Οποιος την σταμπαρει να επικοινωνησει ASAP (as soon as possible) με το πιο κοντινο αστυνομικο τμημα!

    :))))))))))))))


    Ωραια ειναι τα φιλια, ναι, γαλλικα, ισπανικα, ιταλικα, οτιδηποτε! Και ειδικα οταν ενωνονται οι μυτες! :p

    Ποθεν η ερωτικη διαθεση Πορκιουπινα? Θα μας πεις και εμας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μονοκεράκι,
    με τον κατάλληλο παρτενέρ, δεν υπάρχει καλύτερο!!!

    Καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λόλα,
    μετά τη σφαλιαρίτσα, είπα θα ανταπωδώσεις...χιχιχιχι!!!

    Φιλιά καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελευθερίτσα μου,
    θα τον λιώσω...κάτσε να τον δω και τα λέμε!!!Έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς...χαχχαχα!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κούλα,
    πολύ χαίρομαι που σου αρέσουν τα τραγουδάκια μου.Αυτό σημαίνει πως ταιριάζουμε...χιχιχι!!!

    Αν και με μεγάλη ευθύνη, τον δέχομαι τον "διορισμό"!!!

    χαχαχα!!!

    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλχημιστάκο μου,
    έτσι ε;Είμαι επικίνδυνη;Άμα σε πιάσω, κάηκες κακομοίρη μου!!!

    Η περιέργεια σκότωσε τη γάτα λένε!!!Σιγά να μη σου πω!!! :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τόσα φιλιά..

    Μου θύμησες μία ανάρτηση που φιλοξενώ - και πολύ μου αρέσει..:

    http://stixo-mythia.blogspot.com/2010/08/blog-post_4575.html

    Ένα φιλί κι από μένα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το φιλί σημαίνει πιο πολλά από όλες τις λέξεις...

    Είναι αισθήματα, σκέψεις, χτύποι καρδιάς..

    Μπράβο σου Έλενα!!


    ( μου επιτρέπεις να το μοιραστώ εις το φατσοβιβλίο; )

    Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στιχο-Γιώργη,(έτσι για να σε ξεχωρίζω)
    δεν το γνώριζα, το ομολογώ!Το φιλί δεν λείπει από καμιά μορφή τέχνης!Κι αν δεν έχουν γραφεί στίχοι υμνώντας το!!!

    Καλημέρες!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βαγγελάκο μου,
    όπως και τα φιλιά, έτσι και οι αναρτήσεις τις κάνουμε για να τις μοιραζόμαστε! :-) Φυσικά και σου το επιτρέπω!!!Αν κι επειδή δεν γνωρίζω από facebook, τί εννοείς ακριβώς;Θα βάλεις την ανάρτησή μου ή μόνο το τραγούδι; :-)

    Καλημερούδια με πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μόλις είδα φιλί,δεν μπόρεσα να αντισταθώ!Έχω αρκετό χρονικό διάστημα που δεν βρίσκομαι σε κάποια ουσιαστική,γεμάτη νόημα κι έρωτα σχέση και το μοναδικό πράγμα που μου έχει λείψει τόσο,είναι ένα έντονο και παθιασμένο φιλί.Ένα φιλί που θέλω να το μοιραστώ με κάποιον που κάθε φορά που θα τον συναντώ να προκαλεί στην καρδιά μου 150 παλμούς το λεπτό!Την καλημέρα μου και το φιλί μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κολησαμε βρε!
    τι ερωτες ειναι αυτοι??
    απαπαπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο αυτό είναι το πνευμα που σου πάει. Ασε τους χωροχρόνους να περιμένουν για ένα .....δωράκι. Δωσε τους να καταλάβουν ότι θα περιμένουν έτη φωτός. Εγώ είμαι άλλη περίπτωση δεν είμαι χωροχρονικός είμαι απλώς χωρικός και μάλιστα Αφρικανός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά μιλάμε η αλλαγή σούπερ!!!
    Ένα φιλάκι είναι λίγο πολύ λίγο φιλενάδα!!!!
    :*****************************************************************************************************************************************************************************************************************

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος23/1/11, 2:28 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τσούπρα (καλά το όνομα σου είναι υπέροχο),
    συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Κάπως έτσι είμαι κι εγώ.Λένε πως είναι κι αυτό σαν το ποδήλατο...χιχιχι!!!Το θυμάσαι πάντα...

    Καλωσήρθες στα μέρη μου...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γναγ μου,
    τί ωραία που είναι στον γραπτό λόγο!!!Στην πράξη τί γίνεται?Άστα, βράστα!Μοναξιές και πάλι μοναξιές!!!

    Αχ!Βαχ!

    χιχιχιχιχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χριστόφορε,
    για σένα φυσικά ένα φιλί είναι φυλαγμένο και θα στο δώσω όταν βρεθούμε με το καλό!Δεν μπορεί...Κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό, όσα εμπόδια κι αν βάζουν οι άλλοι δύο μεταξύ μας!!!

    χιχιχι!!!

    Σε φιλώ από μακριά για την ώρα!!!

    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ντριμεράκι μου,
    τρελοκομείο μου!Μη μου χάνεσαι, με αγχώνεις...Αν ξεχνιέσαι όμως με φιλιά, από μένα έχεις το ελεύθερο...Φιλάνε ωραία οι νησιώτες μας?

    χιχιχιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπατλεράκο μου,
    νιώθεις πρίγκιπας ή βάτραχος τελικά?Γιατί, για βατραχοπέδιλο δε σε κόβω!!!

    χιχιχι!!!

    Σε φιλώ...χωρίς μεταμορφώσεις παρακαλώ!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ε μετα το ξυλο, επιβαλλεται να γλυκαθουμε κιολας! :Ρ
    Χαχαχαχαχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λόλα μου,
    θα νομίζουν καλέ πως σε σάπισα στο ξύλο!χαχαχαχα!!!Μια μπούφλα σου έδωσα για να συνέλθεις!!!χιχιχιχι!!!

    Σε φιλώ καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τοτε θα πρεπει να αποκαταστησω τη φημη σου! :Ρ

    Δηλωνω υπευθυνα λοιπον και με το χερι στην καρδια, οτι η Ελενα μου εδωσε μια τοση δα μπουφλιτσα, ισα για να συνελθω!
    Παρακαλω οπως αρθουν ολες οι κατηγοριες που αφορουν το προσωπο της.
    Ευχαριστω!

    Ενταξει τωρα? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαζοβιόλα μου εσύ!!!

    Ευτυχώς απεκατέστησες τη φήμη μου, γιατί θα είχαμε να κάνουμε με τους δικηγόρους μας μετά!!!

    :-) χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εκεί εσύ σώνει και ντε να μου θυμίσεις το νησί!Πφφφφφφφφφ!
    Οι νησιώτες δε ξέρω..Για τη Βόρεια Ελλάδα μπορώ να σου πω με σιγουριά!Και να μου πεις κι εσύ!!
    Πολλή αναφορά σε φιλιά φιλενάδα,τι έχουμε;;
    Δεν είναι καιρός παιδί μου για φιλιά,μικρόβια,σου λέει κάτι;;;
    Να φυλάγεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ολόκληρη την ανάρτηση Έλενα θα την κοινοποιήσω εκεί...

    Είσαι υπέροχη!!

    και αληθινή!!

    υγ. Να με διαβάσεις στο "Δέκα πλην Ένα" !!

    υγ.2. Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος23/1/11, 6:24 μ.μ.

    Υπεροχο...! Γεια σου συνονοματη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ντριμεράκι μου,
    πού σε στείλαμε βρε;Το greek καμάκι δεν παίζει στα μέρη σας;χαχαχαχα!!!

    Καλά για τη Βόρεια Έλλαδα, τί να πω;Αν μιλήσω και για τους Μακεδόνες θα προξενήσω σκάνδαλο!!!

    :-))))))))))))

    Φιλιά με μικρόβια αρρωστιάρικο!!!

    Σμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Βαγγελάκο μου,
    οκ κατάλαβα!Με τιμά η προτίμησή σου!

    Εννοείται πως θα σε διαβάσω!Πάω τώρα!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Siren Girl-Ελενάκι!!!
    Καλωσήρθες στον μπλογκόσμο μου!!!Σ´ ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια!!!

    :-)

    Να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ελπίζω να γνωρίζεις τι σημαίνει το τσούπρα και σε ποιες αναφέρεται! Έτσι είναι πράγματι...σαν το ποδήλατο! Καλώς σε βρήκα σκαντζοχοιράκι!! Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τσούπρα μου,
    με βορειοελλαδίτισσα μιλάς!!!Χαχχαχαχα!!!

    Φιλιά και να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χαζοβιολα??? Ο_Ο
    You hurt my feelings now! :(

    Αλλα οοοοχι κυρα μου!
    Θα σου κανω μηνυση για συκοφαντικη δυσφημιση! Δεν θα το αφησω να περασει ετσι αυτο!
    Θα σου δειξω εγω, θα δεις τι θα παθεις!!
    http://www.youtube.com/watch?v=sF-gGh8YTnc&feature=related

    Χαχαχαχα! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπάρχουν και έρευνες ότι το φιλί προστατεύει από μελαγχολία και κατάθλιψη, Πέρα από αυτό ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό.
    Οπότε, φιληθείτε γιατί χανόμαστε.
    Και μέχρι να βρεις αυτόν που φιλά καλύτερα, δοκίμασε καλού κακού όσους σου στέλνουν φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χαχαχαχα!! ;) Φυσικά και θα τα λέμε! Καλό σου βραδάκι! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Λόλα μου,
    είμαι όντως χλαπάτσα και χαλβάς ενίοτε!!!Εγώ θέλω να γίνω κρεμ καραμελέ...είναι πιο σικ!!!χιχιχιχι!!!

    Αφού ξέρεις ότι το "χαζοβιόλα" το χρησιμοποίησα ως γλυκό χαρακτηρισμό...Έλα να τα βρούμε εξώδικα καλή μου!!Κι από μένα ό,τι θες!!!

    Και μακαρόνια με κιμά θα σου κάνω και μασαζάκι σιάτσου!!!χιχιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αλατάκι μου,
    πολύ μου άρεσε ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!Ν' αρχίσοω τα φιλιά εδω μέσα ε?Χμμμ...Από ποιόν ν' αρχίσω καλέ?Όλοι καλοί μου φαίνονται!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τσούπρα μου,
    καλή συνέχεια σε μια όμορφη νύχτα σου εύχομαι!!!

    Σμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το ξερω βρε οτι το ειπες για χαριτωμενια! Αλοιμονο!!
    Απλα ηθελα να κανω τα χαζα μου!

    Παντως, για ενα πιατακι (γιατι προσεχουμε και τη σιλουετα μας :Ρ) μακαρονια με κιμα δεν θα ελεγα οχι!
    Σλουρπ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Έτσι απλά. Φίλα με, να νιώσω ανθρώπινος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Φόβε,
    πόσο εύκολο είναι να σε φιλήσει κανείς χωρίς κακές συνέπειες;

    :-)

    Την καληνύχτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ξετρελάθηκα με τις εικόνες!
    Σμουατςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Angel μου,
    σ´ ευχαριστώ!

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. σκαντζοχοιρακι μου τι ομορφα καιρο ειχα να σε δω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...