Ένα παραδοσιακό Χριστουγεννιάτικο τραγουδάκι...

by 2:41:00 π.μ. 17 αγκάθια
Τόσο φωτεινή νύχτα είχα μήνες να δω...Από τη μια το φεγγάρι ολόγιομο κι από την άλλη το χιόνι που λάμπει μέσα στο σκοτάδι...Αυτή είναι η εικόνα!

Κι από την άλλη το Σοφάκι με το ακορντεόν μέσα στο καπνισμένο μπαράκι και τις υπέροχες μελωδίες.Αυτή είναι η μυρωδιά!

Το κρύο να σου τρυπάει το δέρμα μέχρι να φτάσεις περπατώντας στο σπίτι και ο ήχος του παγωμένου χιονιού κάτω από τα παπούτσια.Αυτή είναι η αφή!

Και τώρα, αισθανθείτε και τον ήχο...


Μετά από αυτό, υπάρχει Έλληνας που δεν είναι περήφανος?Υπάρχει Έλληνας που δεν λατρεύει τον Ξαρχάκο και τον Γκάτσο?Υπάρχει Έλληνας που φοβάται στα δύσκολα?Υπάρχει Έλληνας που δεν σηκώνεται να χορέψει με ανοιχτά τα χέρια, κοιτώντας κατάματα τον Ήλιο?

Σοφάκι μου, σ' ευχαριστώ...

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

17 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17/12/10, 8:12 π.μ.

    Ρε συ...

    Από τον Ιον κόλλησες ? Κάθε μισή ώρα καινούργια ανάρτηση ?

    Ασε την προηγούμενη να κάτσει 2-3 μέρες !
    Άσε να σε διαβάσουν, να αφήσουν κανένα σχόλιο.
    Αμεσως μόλις κάνουμε ανάρτηση να μας καβαλήσεις και εσύ από πάνω ?
    Να στείλεις τη δικιά μας στον πάτο της λιστας ?

    Τόσο μίσος πια ? (γέλια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙ....ΒΛΕΠΩ...ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ...ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ!!!!ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Υπάρχει Έλληνας που δεν λατρεύει τον Ξαρχάκο και τον Γκάτσο?"

    Πως δεν υπάρχει? Και εγώ που μου αρέσει το "jingle bells" τι είμαι? Τούρκος? Άραβας ή Πακιστανός?

    -------------
    Κάνε κι άλλη ανάρτηση να στείλεις το Gip βαθύτρα στις blogrolls.

    xa..xa..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος17/12/10, 10:34 π.μ.

    Για το τραγούδι δεν έχω λόγια... και ναι έχεις δίκιο, υπάρχει κανείς? Δε νομίζω...να'σαι καλά σκατζοχοιράκι μου.
    Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μήπως αυτά ζηλεύουν όλοι οι υπόλοιποι;
    Μήπως έχουμε ξεχάσει τα απλά που μας δίνουν χαρά;;

    Όπως και να έχει... πραγματικά υπέροχα ήταν όλα!!!

    Τα φιλιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου σκατζοχοιράκι! Τι κάνεις;

    Δυστυχώς, ναι υπάρχουν Έλληνες που δεν θα κάνουν τίποτα απ' όλ' αυτά που λες, κι αυτό γιατί έχεις διαστρεβλωθεί το πάλε ποτέ πνεύμα αυτού του κάποιου Έλληνα.

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλληνας που δεν είναι περήφανος υπάρχει!! ΕΓΩ!!

    Κατά τα άλλα, οι εικόνες σου πολύ χουχουλιάρικες. Μου αρέσουν.

    @GiP, μόλις σου καβάλησα την ανάρτηση. Εφεξής θα έχω μία ανάρτηση έτοιμη σε καθημερινή βάση για καβάτζα, Θα παρακολουθώ το blogroll μου και μόλις θα βλέπω δική σου ανάρτηση θα την καβαλάω !!

    Το 'βαλα σκοπό ζωής λέμε!!

    Για να μάθεις να φέρεσαι!!

    χα χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος17/12/10, 9:40 μ.μ.

    Καλησπέρα

    ηλιος με χιόνι;
    νυχτα με χιονι;

    αχ ρε γμτ...αυτα ειναι τα ωραια!

    Μα καλα που ζουμε εμεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιώργο μου,
    ετοιμάζω κι άλλη!Βιάσου να με προλάβεις!Καλά για το τραγούδι τίποτα;Από σένα περίμενα παραπάνω...

    χαχαχαχαχαχαχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαράκι μου,
    άσε έφαγα κόλλημα σήμερα με τα ρεμπέτικα...Καμιά σχέση με τις εορταστικές μέρες, αλλά σε ποιόν θα δώσουμε λογαριασμό?

    Φιλιά πολλά και γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χωροχρόνε μου,
    κι από σένα περίμενα περισσότερα...Δεν σ' αρέσουν τα ρεμπέτικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Lilium,
    αυτό πρέπει να θυμόμαστε και να συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για το καλύτερο...Υπομονή μας εύχομαι κι αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καπετάνισσα,
    γλυκειά μου διαφημίστρια (χαχαχαχα) όλα είναι όντως τόσο απλά γύρω μας.Γιατί το περιπλέκουμε πάντα το θέμα?

    Φιλιά πολλά και καληνύχτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έσπερε,
    καιρό είχα να σε δω!Πού χάνεσαι πάλι?Εγώ πιστεύω πως το έχουμε στο DNA μας!Πάλι θα τα καταφέρουμε και θα γράψουμε ιστορία...

    Μη χάνεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δήμητρα μου,
    γιατί καλέ δεν είσαι περήφανη?Επειδή μερικά λαμόγια πάνε να μας χαλάσουν το όνομα?Τη σκόνη μας θα δούνε...

    Όσο για το Γιώργο, θες όντως να τον "καβαλάς" συνέχεια?Σκέψου τα κιλά του, αν γίνει το αντίθετο...χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κούλα μου,
    έλα στα Βόρεια να δεις από κοντά...Θα σου 'χω ζεστή σοκολατίτσα και αχνιστά κουλουράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α πα πα πα!!

    Μα τι πονηροί που είστε εδώ μέσα. Κι εγώ ένα αθώο πλασματάκι... κλαψ!!!

    Βρε τις αναρτήσεις του θέλω να καβαλάω, όχι τον ίδιο!!

    χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...