Ήνηγκεν η μέρα...

by 2:05:00 μ.μ. 9 αγκάθια






Σήμερα ΟΛΗ η μέρα είναι αφιερωμένη στους PORCUPINE TREE και σε ΜΕΝΑ!!!

Αν δεν δείτε νέα μου ανάρτηση, θα πει ότι ξεκουμπίστηκα μαζί τους και θα ησυχάσετε πια από την πάρτη μου...

Διαφορετικά, κάτι μου λέει πως θα έχω πολύ υλικό από τη σημερινή βραδιά.Δεν λέω άλλα να μην το γκαντεμιάσω...Υπομονή μέχρι αύριο...

Καλά να περάσω..............Είπαμε σήμερα ΜΟΝΟ ΕΓΩ!!!χιχιχι!

Σας αφήνω μ' ένα από τα αγαπημένα μου που είχα την τύχη να το ακούσω και live
(μετά το 6.49 τα σπάει)


You think I deserve this
You said I was stupid
All my thoughts are like coal
But Russia on ice is burning a hole

Can't stop myself drinking
Can't stop being me
If I call will you come and will you save me ?

I see the whole thing come down
I blow it to the ground
Well what the hell did you say ?
You said you hate me this way
It's just a matter of time

A drop in the ocean
A significant motion
Nothing melts in this cold
But Russia on ice is burning a hole

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

9 σχόλια:

  1. Ωχ σε βλέπω τάβλα για πολλές μέρες μετά την συναυλία!!!

    Και να άξιζαν αυτοί Porcupine ....

    Ένα μάτσο χάλια είναι!!

    χα..χα..



    (Υ.Γ. πλάκα κάνω είναι πολύ δυνατοί)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήμερα δεν σηκώνω αστεία...

    Θα βγάλω όλα μου τ' αγκάθια...

    Ευτυχώς το διόρθωσες Χωροχρόνε μου!!!

    χιχιχι!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αμαννν!!!!

    θα εχουμε ουρλιαχτα τυπου SAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

     ελπιζω να μην πεταξει και εσυ το σουτιεν σου!!!

    xaxaxa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γναγ μου,
    μπροστά σε κόσμο είμαι Κυρία!!!χιχιχι!

    Στα backstage δεν ξέρω....

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ-πολύ καλά να περάσεις και να το ευχαριστηθείς!!!!
    Πιο πολύ κι απ’ όσο ελπίζεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστιάννα μου,
    σ´ ευχαριστώ πολύ!

    Απευθείας μεταδοση απο Principal!!!
    Έχει wifi χιχιχι!!!
    Αρχίζει και γεμίζει!!!
    Είναι τέλεια!Έχω έναν κόμπο στο στομάχι!
    Ούτε εγώ να εμφανιζόμουν!

    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος10/9/10, 9:30 μ.μ.

    Πέρασα για μια καλησπέρα στα γρήγορα
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
    D.Angel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Angel μου,

    γύρισες?Πώς το παθες καλε?Δεν θα μείνεις για πολύ έτσι?χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν γύρισα ακόμα
    Αύριο επιστρέφω :(
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...