Φάτε μάτια...σοκολατάκια!!!

by 11:59:00 π.μ. 4 αγκάθια


Δεν έχω λόγια πραγματικά!!!Εκεί που καθόμουν αμέριμνη και χάζευα στο ίντερνετ, έπεσα πάνω σ' αυτές τις φωτογραφίες!Ως μανιακή γκατζετόβια που είμαι, δεν μπορούσα να προσπεράσω έτσι απλά το θέμα...Και iphone και σοκολάτα, δε γίνεται!!!Κάποιος μου κάνει πλάκα και θέλει να πάθω κατάθλιψη!Σε περίοδο δίαιτας είναι δυνατόν να βλέπω τέτοιο πειρασμό?Καλά!Μόνο να τ' αγγίξω θα ήθελα...Σιγά να μην τα χαλούσα...Θέλω σοκολατάκι?Η noisetta να 'ναι καλά!!!Και φυσικά δεν υπάρχει περιγραφή για μια ΙΟΝ Αμυγδάλου!!!Δεν είναι τυχαία η πρώτη μου αγάπη και η παντοτινή!!!Πώπω τί θυμήθηκα τώρα...Πάω να τσακίσω μια μπάρα δημητριακών να μου φύγει η λιγούρα!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 σχόλια:

  1. Δεν είναι τυχαίο που είμαι το πρώτο σου σχόλιο σε αυτό!!!Μήπως η σοκολάτα έφτασε μέχρι τη μύτη μου;;;;!!Είμαι κι εγώ ομοιοπαθούσα!!!Φάε παιδάκι μου ο,τι τραβάει η ψυχή σου!Μη καταπιέζεσαι!Λίγη σοκολάτα δεν κάνει κακό!Άκου τη Miss Λιγούρα!!Φιλάκια!
    ΥΓ:Και μόλις είδα ότι έγινα το δεύτερο και οχι το πρώτο!Είμασε πολλοί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εδω ειναι η σωστη θεση εγω λεω να τσακισω μια διπλη μαγικη σοκολατα υπαρχει προβλημα? ακου μπαρα δημητριακων..χα χα καλως σε βρηκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πω πω τι μου εκανες τωρα!!!!παω να παρω μια ιον αμυγδαλου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...