Καλά Χριστούγεννα να πω?

by 2:13:00 π.μ. 7 αγκάθια
(Αυτή την ώρα έξω από το παράθυρό μου)



Αν είχα τζάκι, σίγουρα θα το άναβα!Αν δεν φοβόμουν, θα κατέβαινα στο υπόγειο να φέρω το χριστουγεννιάτικο δέντρο να το στολίσω!Αν δεν μου άρεσαν τα έθιμα και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο που μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια, θα έβγαζα τον "Μάρτη" μου, γιατί νιώθω λίγο χαζούλα που εξακολουθώ να τον φοράω για να μη με κάψει ο ήλιος!!!Αν νύσταζα, δεν θα καθόμουν να γράφω πάλι τέτοια ώρα!Αν δεν βαριόμουν, θα σηκωνόμουν να κλείσω την τηλεόραση που την άφησα ανοιχτή στο σαλόνι και θα έσωζα για λίγο τον πλανήτη!Αν, αν, αν, αν, αν...Αμάν πια!Πότε θα νυστάξω κι εγώ σαν άνθρωπος και πότε θα έρθει η Άνοιξη?
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:Αν νύσταζα κι αν είχαμε καλό καιρό, θα ήμουν κι εγώ πολύ καλύτερα!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

7 σχόλια:

  1. Φοβερό!!! Το έστρωσε κανονικά. Πολύ ωραία εικόνα. Μάλλον η άνοιξη ήρθε λίγο...καμουφλαρισμένη :)
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Marion καλημερούδια!Δεν κάνει κρύο κι έτσι ήδη άρχισε να λιώνει, με αποτέλεσμα να έχουμε γεμίσει λίμνες μέσα στην πόλη!Πόσο έμεινε ακόμα?Θα έρθει η άνοιξη και για μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν δεν ερχόσουν στον Κήπο της Εδέμ δεν θα σε έβρισκα...Και...μ΄αρέσει η σελίδα σου!...
    Μ΄αρέσει που είδα και αυτή την φωτό....
    Μ΄αρέσουν και τα αν σου!....
    Να είσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eva καλωσόρισες στα μέρη μου...Αγαπάω τη θέα από το παραθυρό μου.Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν κοιμάσαι αργά δεν έχεις παρά να μου στείλεις μήν.σου κάνω παρέα χωρίς να το ξέρεις :Ρ

    Τέλεια εικόνα!!!Κι εγώ χιόνισε,το βουνό το άσπρισε αλλά την χάρη να το στρώσει και στους δρόμους δε μας την έκανε...

    Φιλιά

    Υ.Σ.:Κι εγώ φοράω Μάρτη :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν...χιόνιζε και σε μας θα βλέπαμε live αυτή την εικόνα που μας δείχνεις...
    Αν... ελεγες νωρίτερα ότι κοιμάσαι αργά θα σου έλεγα ότι δεν είσαι η μόνη και θα σε προσκαλούσα να κάνουμε παρέα...
    Κατά τ άλλα λίγη υπομονή όλα θα γίνουν!!!
    ΦΙλιά καλό Σ/Κ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α ρε κορίτσια, είμαστε τόσες πολλές οι άυπνες που όντως μπορούμε να κάνουμε παρέα...Εν αναμονή μελλοντικών μηνυμάτων λοιπόν!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...