And the Oscar goes to...

by 6:55:00 μ.μ. 2 αγκάθια

...Σε μένα και στην άτυχη μου τη μοίρα!Γιατί, ενώ χθες το βράδυ νύσταξα σχετικά νωρίς και έπεσα να κοιμηθώ, με ξύπνησε ο αέρας που κάνει παρέα με τα κουφώματα στο σπίτι μου και με τρέλανε!!!Χάνω τον ύπνο μου, σηκώνομαι βρίζοντας, βάζω Νόβα και βλέπω τα Όσκαρ!Το μόνο πράγμα που σκεφτόμουν εκείνη την ώρα, ήταν ότι στο Αμέρικα ήταν απογευματάκι κι εδώ κόντευε να ξημερώσει.Κι εγώ ακόμα όρθια!Έξω ο τόπος άσπρισε, αλλά συνεχίζω να φοράω τον "Μάρτη" μου κι αναρωτιέμαι πόσο μαζόχα είμαι!
Εννοείται ότι με πήρε ο ύπνος τελικά μετά τις 7 το πρωί κι έτσι δεν πήγα στο μαγαζί.Να 'ναι καλά και πάλι η μανούλα μου που τελικά αυτή αξίζει το Όσκαρ Πρώτου Γυναικείου, γιατί χωρίς αυτήν δεν θα κατάφερνα τίποτα στη ζωή μου.Δεν περιμένω ούτε τη γιορτή της μητέρας, ούτε της γυναίκας για να την ευχαριστώ καθημερινά για όλα όσα κάνει για μας.Είναι πάντα στο πλευρό μου να με συμβουλεύει και να με συντροφεύει...
Μαμά, όλα τα βραβεία του κόσμου δεν φτάνουν για να τιμήσω την παρουσία σου στη ζωή μου!Σ' ευχαριστώ για όλα!!!

ΥΣ.Οι φίλοι μου με λένε "μαμάκια" κι έχουν δίκιο τελικά, ε?

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Έλενα. Σε βρήκα στο blog μου κι είπα να σου κάνω μια επίσκεψη.

    Έχεις προβλήματα αϋπνίας; Εμένα πάντως θα μου άρεσε να ζούσαμε τη Νύχτα και να κοιμόμασταν τη μέρα.

    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ και πολλά χρόνια έχω κάνει τη νύχτα μέρα και τη μέρα νύχτα!Τις περισσότερες μέρες του χρόνου!Συνήθισα πλέον να κοιμάμαι λίγο!Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη, θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...