1 χρόνο στο μπλογκόσπιτό μου!!!

by 4:09:00 μ.μ. 3 αγκάθια


Καλό μήνα με 3ήμερη καθυστέρηση σε όλους μας!Όπως καταλάβατε από τις προηγούμενες αναρτήσεις μου, ο μήνας Ιανουάριος δεν μου πήγε και πολύ καλά!Αλλά αισιοδοξούμε και προχωράμε μ' ένα τεράαααααστιο χαμόγελο (για να σκάνε οι οχτροί μας).Και γιατί να μην χαμογελάω σήμερα, αφού κλείνω ΕΝΑΝ ολόκληρο χρόνο με το μπλογκάκι μου!Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα ασχολιόμουν έτσι με το ίντερνετ και θα επικοινωνούσα με τόσο κόσμο.Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα ήμουν τόσο συνεπής και θα κρατούσα ένα τύπου ιντερνετικό ημερολόγιο με τόσους αναγνώστες (θέλω κι άλλους εννοείται!!!).Κι επίσης δεν φανταζόμουν πως πριν ένα χρόνο θα καθόμουν σήμερα να "γιορτάσω" με μία μεγάλη αλλαγή στη ζωή μου.Ένα θα σας πω... συμπάσχω απόλυτα με την Μενεγάκη!!!
Αλλά έχουμε καιρό και γι' άλλες μελαγχολίες!!!Σήμερα γιορτάζω και δεν θα μου το χαλάσει κανείς!!!Ανοίγω σαμπάνιες, μοιράζω τούρτες και τραγουδάω μαζί σας το "Χρόοοοονια πολλάαααα" του Βασίλη!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

3 σχόλια:

  1. Χρόνιαααα Πολλάααα πολλάαα πολλάαα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά να τα χιλιάσει το blog σου! Εύχομαι κάθε μέρα και καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου εύχομαι! (πωπω μου άνοιξες την όρεξη με αυτή την τούρτα βραδιάτικα χιχι)
    καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...