Καλή χρονιά...(νάμπερ του)

by 5:45:00 π.μ. 2 αγκάθια
Μόλις έφυγαν οι φίλοι μου από το σπίτι και τελείωσα με το συμμάζεμα...Ωραίο ρεβεγιόν κάναμε και φέτος.Παίξαμε και το χαρτάκι μας και κάποιοι κερδίσαμε (χεχε!!! βάζω και τον εαυτό μου μέσα) και κάποιοι χάσανε.Αλλά το ζητούμενο είναι ένα.Είμαστε μαζί ακόμα μια χρονιά, γεροί και δυνατοί και αρκετά αισιόδοξοι για το νέο έτος!!!Θα κάνουμε πολλά όνειρα, άλλα εφικτά κι άλλα όχι, θα γνωρίσουμε νέα πράγματα κι ίσως δούμε και καινούρια μέρη!Ίσως πάλι να μην κάνουμε και τίποτα από αυτά...Εμένα μου αρκεί να είμαστε καλά και να 'μαστε μαζί.Α ρε παλιοπαρέα σε λατρεύω...Καλή μας χρονιά!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 σχόλια:

Έτσι απλά μου σχολίασαν...