Ποτέ την Κυριακή...

by 11:48:00 π.μ. 2 αγκάθια

Ναι φίλοι μου, ΠΟΤΕ ξανά ανοιχτά τα μαγαζιά την Κυριακή!Πολλοί βέβαια θα πείτε πως σας βολεύει πάρα πολύ, αλλά ελάτε λίιιγο και στη θέση μας και βάλτε το χέρι στην καρδιά...Χρόνο δεν έχετε να βγείτε στην αγορά ή χρήμα?
Παραπονιέμαι τώρα, επειδή βαρέθηκα!Γιατί κακά τα ψέμματα μια φορά το χρόνο γίνεται και θα κάτσω μετά και 2 τριήμερα...Αχ πότε θα έρθει η άγια Παραμονή...(παύση ολίγων ωρών...)

Γύρισα σπίτι και είμαι έτοιμη για ξάπλες...Μου φαίνεται βουνό η βδομάδα που ξεκινά σε λίγες ώρες και χρειάζομαι ξεκούραση!!!Φιλιά σε όλους και θα προσπαθήσω να γράψω κάτι πριν τα Χριστούγεννα...Ευχές λοιπόν, αργότερα!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 σχόλια:

  1. Εμένα μου άρεσε που ήταν ανοιχτά τα μαγαζιά χθες!
    Βέβαια δεν ξέρω αν θα πουν το ίδιο και οσοι δούλευαν και μάλλον όχι.
    Αυτό που γινόνταν δε στο MALL, είναι απερίγραπτο και πέρα από κάθε φαντασία.
    Την καλησπέρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάει πέρασε κι αυτό!!!Να είμαι ανοιχτά και να έχω δουλειά είναι φυσικά το επιθυμητό και ό,τι καλύτερο!Να κάθομαι όμως όλη την ώρα, είναι άστα να πάνε!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...