Το νέο μου απόκτημα!!!

by 10:37:00 μ.μ. 4 αγκάθια
Από καιρό ήθελα να βάλω κάτι στην είσοδο του σπιτιού μου και για ομορφιά, αλλά και για χρησιμότητα.Να αφήνω τα κλειδιά μου βρε αδερφέ (χιχιχι)!!!Σήμερα τελικά αποφάσισα και αγόρασα το κόκκινο Π τραπεζάκι!Δεν είναι μούρλια?




Για την ώρα το στόλισα γιορτινά (βοηθάει και το χρώμα) κι ύστερα, ύστερα μα δεν υπάρχει ύστεραααα...ουπςς (χιουμοράκι)
θα δούμε...Το μετά πώς σας φαίνεται?Εμένα πάντως μου έφτιαξε το κέφι...






ΥΣ.Σήμερα επιτέλους βρέχει και κάνει κρυουλάκι...Τέλεια!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 σχόλια:

  1. η άσχετη θα ρωτήσει τί είναι αυτά τα λουλούδια στην πόρτα σου!! θέλω κι εγώ να βάλω κάτι στην πόρτα και δεν ξέρω τί!!!!!!!

    πάντως το τραπεζάκι είναι πολύ ωραίο και μου αρέσει πολυ και η διακόσμηση που του έχεις κάνει, αν και θα ήθελα και κάτι πιο φωτεινό να σπάει η κοκκινίλα!!!

    Πίσω στο θέμα μας!! Τα λουλουδάκια????????????

    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερούδια γλυκούλα!Τα λουλούδια τα έχω πάρει από το ΙΚΕΑ.Ειναι αυτοκόλητα.Τον τελευταίο καιρό έχουν βγει στην αγορά ένα σωρό αυτοκόλητα τοίχου.Θα πάρεις πολλές ιδέες.
    Το θέμα της εισόδου μου είναι η Αγγλία, γιατί είναι μεγάλο κομμάτι της ζωής μου.Θα το τελειοποιήσω μετά τις γιορτές.Και μένα μου φάνηκε μονότονο γι' αυτό θα βάλω κάτι χιονανθρώπους που έχω να φωτίσει!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελεια!!! σε ευχαριστώωωωωωωωω πολυ πολυ πολυ πολυ πολυ!!!!

    περιμενω τοτε νεα φωτο με την ανανεωμενη διακοσμηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι τελειο και καλόγουστο! Αντε βρε με γεια σου χιχι :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...