DEXTER και πάλι DEXTER...

by 11:58:00 μ.μ. 0 αγκάθια

Πόσοι από σας βλέπετε τη σειρά στο ΣΚΑΙ "Dexter"?Σηκώστε χέρι παρακαλώ να σας βλέπω!Πόσοι την αγαπήσατε πραγματικά?Σηκώστε πάλι το χέρι!Και πόσοι δεν αντέξατε να περιμένετε, οπότε έχετε "κατεβάσει" όλες τις υπόλοιπες σεζόν για να δώσετε επιτέλους τέρμα στην αγωνία σας?Μπράβο σας!Αν σηκώσατε το χέρι σας στις παραπάνω ερωτήσεις, είστε δικός μου άνθρωπος!!!Έχω κολλήσει μ' αυτή την σειρά και μ' αυτόν τον ηθοποιό!Θέλω να τον παντρευτώ και να του δώσω κυριολεκτικά το "χέρι" μου!χιχιχι!!!Δεν είναι τυχαίο που αγαπημένος μου σκηνοθέτης είναι ο Ταραντίνο και αγαπημένη μου ταινία το "KILL BILL".Τί τρελλή αγωνία τώρα που τελειώνει και η τέταρτη σεζόν!!!Θα συνεχίσει λογικά και σε πέμπτη (το καλό που τους θέλω) με τόση επιτυχία που έχει!
Είδα και το "Gamer" που πρωταγωνιστεί, αλλά σαν ταινία δεν μου πολυάρεσε τελικά.Περίμενα περισσότερα.Ο Dexter όμως έσκισε!Φαίνεται πιο ψυχάκιας απ' ό,τι στη σειρά και γι' αυτό ήμουν μαζί του κι όχι με τον Butler!!!Και ο χορός που ρίχνει σε κάποια σκηνή, είναι all the money!!!
Τώρα που το σκέφτομαι σε πολλές ταινίες ήμουν με τον "κακό" κι όχι με τον ήρωα!Π.χ. ήμουν με τον Τζόκερ (Heath Ledger) κι όχι με τον Μπάτμαν.Στον "Πλανήτη των πιθήκων" ήμουν με τον κακούλη πίθηκο μόνο και μόνο γιατί τον έπαιζε ο αγαπημένος μου Tim Roth και πάει λέγοντας!
Γενικότερα, είναι να μην κολλήσω με κάποιον.Πάει και τελείωσε μετά!Όλα είναι μονόδρομος!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...