Είναι νωρίς?

by 1:23:00 π.μ. 5 αγκάθια
Ξέρω θα τ' ακούσω τώρα, αλλά πειράζει που έχω μπει εδώ και μια βδομάδα στο κλίμα των Χριστουγέννων?Είναι κι αυτή η διαφήμιση των Jumbo με την αντίστροφη μέτρηση, είναι και τα μαγαζιά με τα εποχιακά είδη που έφτιαξαν βιτρίνες, πόσο θέλει?Μου πήραν τα μυαλά!!!
Έχω να γράψω και ν' αφιερώσω πολλές αναρτήσεις για την συγκεκριμένη γιορτή, γιατί είναι η αγαπημένη μου, όπως και η δική σας!Για την ώρα μ' έπιασε μια απίστευτα δημιουργική διάθεση.Πήρα ένα σωρό ιδέες από το ίντερνετ και κάθησα το Σαβ/κο κι έφτιαξα μικρά στολίδια.Να που η οικονομική κρίση μας κάνει κι ένα καλό!Ευκαιρία για διακόσμηση από τα χεράκια μας και τί καλύτερο από ένα χειροποίητο δωράκι?


Σήμερα κάναμε και την κλήρωση με την παρέα μου για να δούμε σε ποιόν θα πάρουμε δώρο φέτος.Είναι πλέον έθιμο των φίλων μου εδώ και 5 χρόνια να μαζευόμαστε κανά μήνα πριν τις γιορτές και κρυφά να διαλέγουμε κάποιον.Ετοιμάζουμε τα δώρα μας και την Πρωτοχρονιά, κάνοντας πρωτότυπες παρουσιάσεις (τρομάρα μας) τα μοιράζουμε.Το γέλιο φυσικά είναι όλο αυτό το μήνα που προσπαθούμε να μάθουμε ποιός έχει ποιον!!!Ήδη μου έχουν έρθει πολλές ιδέες για το δικό μου άτομο (χιχιχι)!!!Θα σας έλεγα πολύ ευχαρίστως ποιον έχω, αλλά δυστυχώς θα το διαβάσουν κι αυτοί που δεν πρέπει, οπότε θα το κρύψω για την ώρα!!!
Άντε μπείτε κι εσείς στο κλίμα σιγά, σιγά να μην είμαι μόνη μου!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

5 σχόλια:

  1. Πραγματικά αυτή η διαφήμιση των jumbo μας έχει καταστρέψει. Εγώ έχω ήδη μπει στο κλίμα εδώ και 2 βδομάδες και δεν λέω να ξεκολλήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ναι, να μπούμε!
    Εχεις δίκιο. Είναι όμορφο να δημιουργείς γενικότερα, ειδικά αυτές τις γιορτινές μέρες και να απολαμβάνεις τις δημιουργίες σου.
    Την Καλημέρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είσαι μόνη!!!
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε Στάθη, στην "παλιά"?Θα σου πω, αν μου πεις κι εσύ!!!χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...