Τί σου κάνει η αυπνία...

by 11:58:00 π.μ. 2 αγκάθια

Χθες τελικά δεν κοιμήθηκα!Γύρισα από τη μία, γύρισα από την άλλη και τελικά πρέπει να με πήρε ο ύπνος κατά τις 5.30!Απορώ γιατί δεν πάω να δουλέψω σαν νυχτοφύλακας!Αγριεύομαι λίγο στα σκοτάδια, αλλά πού θα πάει?Θα συνηθίσω.
Σηκώθηκα στις 9 και μετά κόπων και βασάνων ήρθα στο μαγαζί μου!Έξω έχει μια ωραία συννεφιά, ό,τι πρέπει για χουζούρι κι αυτό με βοήθησε στο να μη βάλω τους φακούς επαφής μου (μεγάλο βάσανο κάθε πρωί) και να βγω με τα γυαλάκια μου.Κάτι όμως, έπρεπε να κάνω για να ξυπνήσω.Καφέ δεν πίνω, τσιγάρο δεν κάνω, οπότε τί μου μένει?Η μουσική...Έτσι, για καλή μου τύχη, έβαλα το καινούριο άλμπουμ των MUSE.Το ακούω τώρα δεύτερη φορά και μπορώ να πω ότι είναι φανταστικός.Με ξύπνησε για τα καλά!Μου θυμίζει σε ορισμένα σημεία τους QUEEN και (μη γελάσετε) και τους ΑΒΒΑ.Καλά για τους δεύτερους, μάλλον φταίει η αυπνία...Μη βαράτε ρε παιδιά...Αλλά στο 2.42 στο τραγούδι "Unnatural Selection", είναι σα να ακούω το "Lay all your love on me" των ΑΒΒΑ.Καλά, θα το ξανακούσω το απόγευμα πιο ξεκούραστη κι ίσως γελάσω μαζί σας, όπως κάνετε κι εσείς τώρα.

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 σχόλια:

  1. Ασε... Και γώ χθές βράδυ δεν κοιμηθηκα και έπρεπε να τρέχω πρωί πρωί στη σχολή... Είμαι κομμάτια... Εντάξει οι muse μ αρέσουν πολύ, αλλά δε νομίζω οτι έχουν και ιδιαίτερη σχέση με τους ABBA :P Να σαι καλά, καλώς σε βρήκα! Α και να αποφεύγεις τα ξενύχτια... ;) Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ήταν στο χερι μου...Βλέπεις τί ώρα σου απαντάω?Άστα να πάνε πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...