Καλά λένε οι παλιοί...

by 10:18:00 μ.μ. 0 αγκάθια
...Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες!!!Τί σας έλεγα για την χθεσινή βραδιά?Σβήστε τα όλα!Όταν έχεις τελικά μεγάλες προσδοκίες, απογοητεύεσαι κι ευκολότερα.
Η συναυλία των Archive ήταν επιεικώς χάλια.Δεν την ευχαριστήθηκα καθόλου, ούτε εγώ, ούτε κι η παρέα μου.Είχε τόσο πολύ κόσμο και τόση ζέστη που σε κάποια στιγμή κόντεψα να λιποθυμήσω.Πρώτη φορά το παθαίνω αυτό σε συναυλία (Τί να πω, μάλλον γερνάω)!Ενθουσιάστηκα όταν βγήκαν, δε λέω, αλλά δεν κράτησε για πολύ.Ξεκίνησαν με το "Controlling Crowds",το πρώτο του δίσκου και συνέχισαν με το δεύτερο, το τρίτο και το τέταρτο του ίδιου δίσκου.Μετά το πέμπτο, δεν αντέξαμε άλλο και όλοι μαζί προσπαθήσαμε μετά κόπων και βασάνων να βγούμε προς την έξοδο για λίγο αέρα.Συνεχίσαμε να ακούμε όλο το cd τους (κάτι που δεν έχω ξαναδεί σε συναυλία) και μετά έφυγαν.Βγήκαν και καλά για το "ανκόρ", μας είπαν 2-3 παλιά τραγούδια (στο "Numb" έσκισαν) και μετά το 18λεπτο "Again", καληνυχτηθήκαμε για τα καλά.
Ένα πράγμα, δεν καταλαβαίνω.Άνοιξαν οι πόρτες στις 20.30 και οι κύριοι βγήκαν λίγο μετά τις 22.30.Γιατί ρε δεν θέλατε support τους INFIDELITY?Θα περνούσαμε καλά τόση ώρα που σας περιμέναμε και στο τέλος θα έλεγα ότι τουλάχιστον άξιζε για τους φίλους μου η βραδιά!!!Πλήρης απογοήτευση!Και φυσικά, δεν λέω ό,τι από 'δω και πέρα θα σταματήσω να τους ακούω.Μου αρέσουν και θα συνεχίσουν να μ' αρέσουν.Απλά δεν θα ξαναπάω σε συναυλία τους!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...