Ήρθε η ώρα...

by 10:46:00 π.μ. 0 αγκάθια

Καλημέρα πέρα ως πέρα!!!Συννεφιασμένο Σάββατο κι όπως όλα δείχνουν δεν θα αργήσει να μας βρέξει.Μου αρέσει αυτός ο καιρός, οπότε το προσπερνάω ευχάριστα.Δεν κοιμήθηκα πάλι καλά, αλλά κι αυτό δεν πρόκειται να χαλάσει τη μέρα μου.Ούτε κι ο ελαφρύς πονόλαιμος θα μου ρίξει τη διάθεση, γιατί απλούστατα σήμερα το βράδυ με την παρέα μου, θα απολαύσουμε από κοντά επιτέλους τους ARCHIVE.Η βραδιά θα ήταν ακόμα καλύτερη βέβαια, αν έπαιζαν μαζί τους και οι φίλοι μου οι INFIDELITY που είχε προγραμματιστεί πριν από καιρό, αλλά δυστυχώς τελευταία και φαρμακερή στιγμή τους ακύρωσαν.Ας δούμε όμως τα πράγματα από τη θετική τους πλευρά...Θα απολαύσουμε καταπληκτικά τραγούδια, θα είμαστε όλοι μαζί και θα γράψουμε στη μνήμη μας με ανεξίτηλο μαρκαδόρο μια ανάμνηση γεμάτη ήχους, οινόπνευμα και ζεστασιά!Καλό μας ταξίδι...

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...