Καλοκαιρινές...γρίπες!

by 1:39:00 μ.μ. 0 αγκάθια

Ξέρω, ξέρω είμαι απαράδεκτη!!!Μέρες έχω να φανώ κι ό,τι κι αν πείτε έχετε δίκιο.Αλλά τί να σας πω για να δικαιολογηθώ βρε παιδιά?Καλοκαιράκι, ζέστη, σιέστες, κοκτέιλς, καλή παρέα πού καιρός για γράψιμο (το κυριολεκτικό, γιατί από το μεταφορικό σας έδωσα μπόλικο- με το παρδόν)...
Ιούλιος και το καλοκαίρι συνεχίζεται (μόνο του) ακάθεκτο!Τί κι αν ακόμα δεν είδε παραλία το ματάκι μας!Η χαρά της δουλειάς, συγκρίνεται με τίποτε καλύτερο?Το να κάααθεσαι να λιώνεις απ' τη βαρεμάρα σε μια καρέκλα στο γραφείο, μπορεί να συγκριθεί με την ξάααπλα στις ξαπλώστρες σε παραλίες γεμάτες μπαμπάδες, μαμάδες και μωρά?Τί αχάριστοι που είμαστε ώρες, ώρες!!!
Αμ το άλλο?Γιατί να πάρεις άδεια καλοκαιριάτικα, αφού τις χρειάζεσαι αυτές τις μέρες για την γρίπη που μας χτυπάει την πόρτα και θα χρειαστούμε τόνους αναρωτικής το φθινόπωρο!!!Το λέει η τηλεόραση κι αυτή ποτέ δεν κάνει λάθος...
Έτσι λοιπόν κι εγώ δεν θα πάω τελικά πουθενά.
ΟΧΙ, δεν θα επισκεφθώ το Λονδίνο στις 31 Ιουλίου!ΟΧΙ, δεν θα κλειστώ μέσα σ' ένα θέατρο με 100άδες Άγγλους αρρωστιάρηδες για να δω τον Άμλετ!ΟΧΙ, δεν θα φάω σε αγγκλικές πάμπς, τίγκα στο μικρόβιο!ΟΧΙ, δεν θα ξαπλώσω σε παραλία φέτος τον Αύγουστο κάποια στιγμή!Και ΟΧΙ δεν θα αγκαλιάσω κανέναν φίλο μου και δεν θα φιλήσω τον καλό μου, αφού πρώτα δεν κάνουμε μπάνιο με μπεταντίν!!!
ΡΕ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΡΑΤΑΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ???

Καλό καλοκαίρι.................

ΥΣ.Εγώ εδώ δεν κάθομαι.........

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...