BATTLE FOR THE SUN- PLACEBO

by 7:10:00 μ.μ. 1 αγκάθια
Νέο άλμπουμ και για τους αγαπημένους Placebo.Πολύ καλή χρονιά τελικά το 2009 για πολλά συγκροτήματα που ακούω φυσικά!!!Μετά το "μαύρο" MEDS, επανέρχονται με ένα πιο "χρωματιστό" (όπως λένε οι ίδιοι) άλμπουμ.Ήδη παίζεται στα ραδιόφωνα και ξεχωρίζει το "For what it's worth", αλλά εμένα όπως πάντα μου αρέσει άλλο...Και πιο συγκεκριμένα το track 8 με τίτλο "Τhe never-Ending why".Το έχω λιώσει!Παραθέτω βιντεάκι με το συγκεκριμένο κομμάτι από ένα live που έκαναν τα παιδιά (οι κολλητοί μου ντε!)

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 σχόλιο:

  1. Placebo forever...
    Από Κιλκίς βλέπω. Από μέσα; Γιατί εγώ είμαι από ένα χωριουδάκι του : )
    Πρώτη φόρα επίσκεψη σήμερα στο blog σου και από' δω και στο εξής θα ακολουθήσουν πολλές
    Σε χαιρετώ συμπατριώτισσα...

    Και όπως είπαμε placebo forever... εξού και το όνομα Black-eyed

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...