Αλήθειες και ψέμματα...

by 7:43:00 μ.μ. 0 αγκάθια

Στο ταξίδι της επιστροφής μου από το Λονδίνο (αχ!αχ!), ο μπροστινός μου κύριος έβλεπε σε dvd μια νέα σειρά με τον αγαπημένο μου Tim Roth το "Lie to me".Εννοείται ότι στο Ελλάντα, δεν πρόκειται να τη δούμε (ίσως στο NOVA κάποια στιγμή), γιατί εδώ μας αρέσουν σειρές με αρρώστιες και ανεξιχνίαστα εγκλήματα που προσπαθούν να βρουν λύσεις με ένα σωρό τεχνολογικά μέσα.Όπως καταλαβαίνετε δε βλέπω καμία από αυτές!
Σ' αυτήν λοιπόν τη σειρά, μου κέντρισε το ενδιαφέρον καταρχάς ο πρωταγωνιστής κι ύστερα η υπόθεση.Πρόκειται για μια ομάδα ψυχολόγων που τους χρησιμοποιούν οι αστυνομικές αρχές για να βρίσκουν αν λένε ψέμματα, σύμφωνα με τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου, οι ύποπτοι που πιάνουν...(πολύ απλή εξήγηση, αλλά το πιάσατε έτσι;)
Το πρώτο επεισόδιο πάντως με κέρδισε...Ευτυχώς έχω να δω όλη την πρώτη σεζόν!!!Για να δούμε...θα γίνω καλή στο να καταλαβαίνω πότε κάποιος λέει ψέμματα και πότε όχι;Χμμμμ...

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...