Πασχαλινές Αναμνήσεις! ! !

by 11:23:00 π.μ. 0 αγκάθια

Να πω ότι κατάλαβα τις άγιες μέρες από το Πάσχα, θα σας πω ψέμματα!Περισσότερο κουράστηκα, παρά διασκέδασα!Τελικά όλες οι γιορτές για τα παιδάκια είναι.Πήραν την καθιερωμένη λαμπάδα από τον νουνό τους, τα παιχνίδια και τα ρουχαλάκια, σταμάτησαν και για 2 βδομάδες το σχολείο και ο μήνας έχει 9 (όχι 22 είναι σήμερα).

Το μόνο "πασχαλινό" που έκανα, ήταν που στόλισα το δεντράκι μου (κλαδιά από το ΙΚΕΑ χιχιχι) με ανοιξιάτικα στολίδια και φυσικά έβαψα τα αυγουλάκια μου.Φέτος μέσα σε όλα είχα και μια πιο γκλάμουρους διάθεση κι όπως βλέπετε τα αυγά μου λαμπυρίζουν χρυσόσκονη!!!(τρομάρα μου)


Την υγειά μας να έχουμε και θα το ρίξω έξω την Πρωτομαγιά!!!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...